Søvnløs natt og pink-power

I dag setter jeg ny rekord for morgentrøtthet! Jeg har hatt en totalt søvnløs natt,  og da mener jeg faktisk at jeg faktisk ikke har sovet noe i natt! Jeg sov et par timer på morgenkvisten, men gjennom hele natten lå jeg våken, stirret i taket, og forsøkte å løse alle mulige små ting i livet mitt som gir meg hodebry. En hel a4 side ble skrevet, og mobilen min har fått hele 10 nye notater i løpet av natten. Jeg har med andre ord hatt det fryktelig travelt i natt!. Nå sitter jeg her med tre en trippelespresso, og har bare bestemt meg for at denne dagen skal bli både energisk og bra – uansett! En ting er hvertfall helt sikkert, og det er at denne frøkna skal tidlig i seng i natt. 

Nå skal jeg slurpe i meg kaffen, og løpe av gårde til to spennende møter, og en treningssøkt. Jeg liker å trene tung styrke på gymmet, men jeg liker også å være girly-girl, pynte meg og være feminin. Jeg må smile litt av et bilde jeg knipset på trening i går. Her har dere meg på trening, med korall rosa neglelakk og en sterk hånd rundt hantelen. Perfekt kombinasjon spør du meg! Neglelakken er fra Essie, og fargen heter Sunday Funday. En frisk, lekker og herlig sommerfarge. 

Nyt denne solrike tirsdagen!

 

Smiiiil Maren


1 kommentar
    1. Åååh ja! Kjenner meg godt igjen i det å løse verdensproblemer på nattes tid! Tipper du alt smågleder deg til sengen i kveld, og håper du får sove skikkelig da! Ha en fin dag, Maren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg