God morgen hjerter

Det er tydelig at denne kroppen her ikke er vant til så mye fest og morro lenger. Det krevde nemlig enhel søndag på sofaen og 10 timer søvn før jeg nå føler meg uthvilt og fit for fight igjen! Jeg er bare raskt innom dere for å sende dere et stort smil og ønske dere en super ukestart. Nå har nok ferien startet for mange av dere, men det betyr ikke at man må legge seg helt på latsiden. Jeg synes faktisk det er litt ekstra godt å trene i sommerferien. Man har bedre tid og det er mye mindre folk på treningssenterene. Det er også en fantastisk tid å bruke naturen til en powerwalk, joggetur eller kreativ styrkeøkt ved hjelp av den man kan finne rundt seg. 

For min del blir det en rolig morgen med mail, blogging, regninger osv. Været er rimelig kjipt på sørlandet, og det frister ikke så veldig å dra ut enda. Jeg starter jobben på avrusningsklinikken for fullt på onsdag for dere som har spurt om det. Jeg har jobbet litt på en klesbutikk i byen også siden jeg kom hjem til Kristiansand. Jeg skal fortsette å hjelpe til der når det trengs. Jeg jobbet her for 5-6 år siden når jeg bodde i Krs, og jeg synes det er veldig koselig å være der litt igjen. Butikken heter FIN og holder til i skippergaten. 

Mer fra denne kanten senere, ha en nydelig mandag så lenge!

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Du er så fantastisk herlig jente som jeg ser så uendelig opp til – og jeg er “kun” 14,5 år! Du inspirerer og motiverer meg til tusen. Jeg klarer seriøst ikke å la være å smile og tenke gode tanker bare ved tanken og synet av deg, Maren! ♥
      Jeg har allerede vært på en 2 timers trening (på treningssenteret; 40 min med intervaller og resten av tiden apparater og styrke – og tilslutt god uttøying). Deretter koset jeg meg med 15 minutter med sol – ah ♥ Om få timer drar jeg og hele jenteflokken i familien min til nabobyen på jentetur med shopping og bare kos ! – Så det ser ihvertfall ut til at jeg får en bra (nyyyyyyyydeliig) dag, og det håper jeg også at DU får Maren (mitt stooore forbildet – hihi) ♥
      Kos og klem !

    2. Jeg kom til å tenke på at de fleste har forbilder og vil helst gjør slik som forbildene gjør. Du trener, du spiser mye og sunn mat som gjør deg energisk og skeier ut når du føler for det, med god samvittighet(?). Det er vell sann livsstil alle vil ha! Du er ivertfall mitt forbilde! blir så gla av å lese bloggen din og du inspirerer noe helt utrolig! En dag jeg var skikkli deppa og lei gikk jeg innpå bloggen din og leste innlegg om “blåmandager” osv.. da innsåg jeg at jeg er ikke den eneste som har det og det er helt greit å ha det innimellom! Jeg bare slappet av den dagen og dagen etter var jeg klar for fight! hihi.
      Har du noen forbilder? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg