Smarte tips til sunn snacks

Det finnes mange smarte små triks man kan gjøre for å leve litt sunnere. Ja seøvfølgelig er det dette med ren mat, mer grønnsaker, drikk vann osv. Når søtsuget virkelig melder seg, så er det ikke sikkert frukt og bær er nok, da har jeg et par finfine triks å dele med dere. Disse godsakene redder meg gang på gang. Her er mine favoritter:

1. Proteinbarer – Jeg er utrolig svak for sjokolade, og da er proteinsjokoader reddingen for meg. Jeg unner meg både en og to av disse opp til flere ganger i uken. Jeg har mange favoritter, men mine topp tre er FortiFX Caramel peanut, Isolox karamell og Muscle Brownie caramel Walnut 



2. Sunnere bagst – krydderkaken er favoritten. En enklere variant er rett og slett bare å ta kakemiksen, tilsette et egg, litt vann og litt stevia, inn i micro i 2 minutter og vips – verdens beste lille mini-kake. Så søt, så god og så sunn! 

 

3. Marshmallows – Ja disse er lavkarbo og helt uten sukker. Et latterlig herlig nøringsinnhold og det føles som å spise vanlig godteri. 

4. Nøtter – Jeg har blit helt hekta på disse . Anbefales å teste ut! 

 

5. Stevia søtning. Bland en boks mager kesam med stevia pulver og litt vanilje proteinpulver og vips har du en søt og deilig mousse. 

 

6. Hjemmelagde knekkebrød kan du enkelt lage med denne ferdigmiksen. ha lavkarbo syltetøy og lavkarbo sjokoladepålegg på dem og nyt!! Disse påleggene er helt geniale, og jeg spiser ofte selv. Spesielt syltetøyet er en favoritt. Det har jeg i havregrøten også. Så godt, helt utrolig at de er helt uten sukker. 

 

Håper dere fikk noen tips til produkter dere kanskje ikke har testet ut før. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva du synes om de ulike tingene. Selv må jeg nok si at det sukkerfrie pålegget og proteinbarene er det det går aller mest av her i huset. 

 

Smiiiiil Maren

 

Innlegget inneholder sponsede produkter

 

8 kommentarer
    1. Hei! Kan du gjøre en sammenligning og skrive forskjellen mellom proteinbarer og mørk sjokolade? Har lurt på det en stund:-)

    2. Anonym: Den er ferdig:-) Skal bare øve meg litt på wordpress-blogging og lære meg litt hvordan den fungerer. Vil lanseres any day now! Gøy at du spør:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg