Snap Sock Fitness

I dag er været i kristiansand utrolig trist og grått, regnet pøser ned og det er lite som minner om sommer. Heldigvis har jeg super freshe og fargerike fitnesssokker som lyser opp en grå hverdag. Sokkene er det nyeste tilskuddet i min treningsgarderobe, og jeg må si jeg er stor fan allerede. Jeg har aldri tenk over at sokkene har så mye å si for treningen min, men det var før jeg testet Snap sock fitness. Disse sokkene er ekstra polstret under foten for økt komfort der man får størst belastning. De er også sydd ekstra stramt rundt vristen slik at den gir en god følelse på foten. 

Sokkene inneholder det unike fiberet Silver Drystat som er bakteriedrepende, og hindrer både fukt og lukt. De har også det supre snap-systemet som gjør at du enkelt knepper sokkene sammen med en liten knapp før slenger dem til vask. Denne knappen er solid, den tåler både vask og tromling – ja jeg har testet! Dette er genialt for alle oss som har slemme vaskemaskiner som på mystiskvis spiser sokker (!!)  

Sokken kommer i flere farger, og jeg har selvfølgelig lagt min elsk på rosa! Ta en titt på Snap sock fitness sokkerene HER.  Tenker du over hvilke sokker du bruker til trening?

 

Smiiiil Maren

 

sponset produkt

5 kommentarer

Siste innlegg