Ny blogg og facebookside

Jeg våknet i natt med krampe i høyre ben, jeg fikk strekt denne ut, sovnet og våknet igjen en time senere med krampe i venstre ben. Haha, den benøkta i går var brutal – ingen tvil om det! Det ble altså en rolig morgen på denne jenta i dag, beina krever restitusjon og det skal de selvfølgelig få. Jeg startet denne dagen på jobb med fineste pappaen min. Jeg synes det er mye hyggeligere å bli med han på jobb, og spise frokost der, enn å sitte alene hjemme. Så da ble det frokost og kaffekos der i dag. En herlig start på dagen.

Nå har jeg forflyttet meg til Waynes Coffee hvor jeg blir sittende et par timer med jobb. Mange tror at det å ha en blogg kun er å knipse et par bilder og rabble ned noe i en fei, det er det altså ikke. Det er mail som skal besvares, kommentarer som skal besvares, bilder skal redigeres, sponsormøter skal gjennomføres, produkttesting og redigeringsjobbing med designet. Det som opptar min tid nå er redigering av layout til min nye blogg.

Ja dere hørte rett – min nye blogg! Jeg jobber på spreng med verdens dyktigste webdesigner for å ferdigstille min nye blogg. Den blir så vakker! Så feminin, overisktlig, organisert, og delikat. Det kribler i hele kroppen for å få den ferdig og vise den til dere! Det er så herlig å kunne bestemme alle detaljer selv, uten å måtte følge noen maler eller retningslinjer. Den blir akkurat slik jeg har ønsket meg, og den føles så mye mer personlig når jeg nå får bestemme alle detaljer og virkelig satt mitt preg på siden. Jeg har også laget en egen facebookside som straks er klar. Jeg får så mange venneforespørsler fra dere fine lesere på min private facebook, og jeg fant derfor ut at det er smart å lage en egen side hvor jeg kan legge ut matinspirasjon, oppskrifter, logge treningsøkter og dele diverse tips og triks. En facebookpage er rask å oppdatere når man er på farten, og en fin måte for meg å kunne kommunisere enda tettere med dere på. Både blogg og page blir lansert i løpet av et par uker, jeg håper virkelig dere blir med meg videre på ny platform og vil følge meg på facebook. 

Nå må jeg tilbake til arbeidet her. Jeg håper å få tid til en ryggøkt i ettermiddag, logger selvfølgelig økten til dere senere.

Ha en nydelig onsdag solstråler!

 

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Uuuh! Jeg gleder meg til å følge deg over på ny blogg… Det er rart med det, men det blir nesten litt samme tankegang som når man kjøper seg leilighet (som er noe jeg ser VEEELDIG frem til). Gå og hente litt inspirasjon, tenke over “det hadde vært fint der” og “det kunne vært praktisk å hatt der”. Også når resultatet er der så føles det sååå riktig og gøy! Lykke til med videre pusling på bloggen!:)

    2. Masse lykke til med nye og spennende prosjekter! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
      Vil også takke deg for trenings og matinspirasjon, jeg har tatt til meg noen av øvelsene du har snakket om, og jeg har begynt å inkludere skyr, cottage cheese og sånn i kostholdet mitt. Veldig godt og mettende, har nettopp spist det nå 🙂

    3. Så spennende 🙂 blir gøy å følge deg videre! I dag blir det spicheren challange på meg! Gleder meg 🙂 nyt dagen ! <3

    4. Kult at du satser så mye på bloggen og gjør den til akkurat det du vil! Gleder meg masse til å se den nye bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg