BACK ON TRACK

YEAH!! Endelig er jeg tilbake, eller på vei tilbake hvertfall. Jeg prøvde meg på en liten økt på Optimal trening i dag, og det gikk bra. Energien gikk tom på andre øvelsen, og jeg svettet som en gris bare jeg tok i en vektskive – men jeg gjennomførte og det er det viktigste. Nå sitter jeg her med et stort smil om munnen og kjenner på en god følelse av å ha brukt kroppen min til noe annet enn å flytte meg fra sengen til sofaen. *ler* Jeg kjørte en lett økt på overkropp sammen med en god kompis. Han sliter med en frytkelig vond rygg og jeg var i latterlig dårlig form, resultatet av det hele kan dere se på det nederste bildet til høyre. Hehe.

Dagens øvelser:

  • Nedtrekk smalt og bredt grep
  • En arms roing på benk
  • Brystpress 
  • Flies med hantler og kabel

 

En kort økt, men hovedfokus i dag var å komme i gang igjen, og lytte til kroppens respons. Nå blir det rolig resten av kvelden, og lade opp til en ny uke. I morgen blir det en ny runde på gymmet, og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg. Tenk at aktivitet og trening kan gi så mye glede. 

Hva har dere gjort denne søndagen?

 

Smiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Haha! Sånn kan det gå.. Det er nok sånn jeg ender når jeg prøver meg på min første økt etter å ha ligget hjemme syk.. Håper du er frisk som en fisk i morgen og at du kan få til noen ordentlig gode økter igjen!

    2. Greit å ikke ha kjempe forventninger til første-økt-etter-sykdom. Bra at du nesten er frisk igjen! stå på:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg