A little reminder:

 

Take pride in

how far you

have come and

have faith in

how far you

can go……

 

Jeg vil starte denne torsdagen med å minne dere (og meg selv) på at vi skal være stolte av hvor langt vi har kommet, og samtidig ha sterk tro på at vi kan nå akkurat så langt vi selv ønsker. Hvis vi tenker godt etter så tror jeg vi alle kan finne noen ting vi har oppnådd som vi kan være stolte av. Kanskje har du fullført en utfordrende eksamen, nådd et treningsmål, gjort en god gjerning – det kan være hva som helst! Uansett hva det er, så vær stolt av det. Vær stolt av deg selv og hvor langt du har kommet. Vær stolt av at du er på rett vei, vær stolt av hvert eneste steg du tar i retningen mot ditt mål. Gi deg selv et klapp på skulderen og se mot fremtiden med entusiasme. Ha tro på at det ikke finnes grenser for hva du kan klare. Jeg tror vi alle kan ha godt av å bli minnet på vårt eget potensiale, og at det kun er oss selv som har muigheten til å utnytte dette. Mitt favoritt qoute, og grunnmuren til min blogg er FREE YOUR POTENTIAL, og det er akkuratt det jeg synes vi skal gjøre!

Med det ønsker jeg dere en fin dag kjære lesere.

 

Smiiiiil Maren

 

15 kommentarer

Siste innlegg