Make the best of it

Jeg dro på jobb, og det var kanskje ikke det smarteste jeg har gjort. Nå er jeg uansett trygt hjemme igjen og tro meg – her blir jeg! Jeg har tatt på meg verdens mykeste pysjamasshorts fra Victoria Secret, og en myk løs genser. Laget i stand masse deilige skåler med godsaker, bunket opp med halspastiller og andre forkjølelsesdrepende saker.  Jeg lånt et lass av filmer av en kompis og handlet inn masse godt på butikken. NÅ skal det koses. Hihi. 



Is er det desidert beste å spise akkurat nå. Det bare sklir forbi og den kalde isen føles så fantastisk godt. Så i dag står det is på menyen både til lunsj, middag og kveld. Hihi. Sjokoladeis med friske jordbær er en vinner! Selvfølgelig skal jeg ha vanlig mat også. Jeg tenkte å lage en laksegryte med fullkorn pasta og dampede grønnsaker, dekket med fløte og ost til middag. Høres ikke det godt ut? Det er viktig å kose seg litt ekstra når man ikke er i form.


Jeg er virkelig imponert over alle forslagene dere har kommet med når det gjelder serier. Noen av den har jeg allerede sett, men veldig mange av dem var også helt nye for meg. Super gøy! Nå har jeg hvertfall nok å fylle tiden med takket være dere. Prison Break, Vampire diaries og heart of dixie står høyt på listen min nå. 

For dere som føler meg på instagram, så la jeg ut enda et par bilder fra photoshooten i dag. Brukernavnet mitt på instagram er: Merdvik. dersom dere har lyst å ta en titt. Legger selvfølgelig ut flere på bloggen også så snart jeg får dem tilsendt fra fotografen. 

 

Smiiiiil Maren

 

17 kommentarer

Siste innlegg