Så var det min tur…

Jeg føler det florerer av syke mennesker rundt meg, og den berømte vår-forkjølelsen har rammet mange. Nå kan det se ut som den har kommet hit også. Jeg har sovet i underkant av 3 timer i natt, og vært oppe flere ganger grunnet en fryktelig sår hals og dundrende hopepine. Kroppstemperatur som skifter fra time til time og en vondt og verkende kropp. Dette passer fryktelig dårlig akkurat nå. *sukk* 


Jeg har jo ikke ro i kroppen, og fryktelig dårlig til å være syk. Planen er å gjøre det beste ut av det, å komme meg avgårde på jobb. Jeg har opplevd at man ofte kan bli så mye bedre av å ta seg en god dusj og en solid frokost med litt ekstra energi. Så det er planen. Hvis min plan failer så blir det senga på denne jenta, og da treger jeg deres hjelp kjære venner. Jeg har sett ferdig både Gossip Girl, One three Hill, Greys anatomy, Pretty little liars og the followning. Jeg trenger med andre ord en ny serie å følge med på. Har dere noen forslag? Kom gjerne med forslag til filmer også. Det er absolutt en fordel hvis serien/filmen er tilgjengelig på Netflix.

Nå skal jeg nyte en stor porsjon med havregrøt, toppet med bringebær, blåbær, mandler, kanel, sukrin og en liten smørklatt. Jeg har også laget meg en stor proteinkaffe med sjokolade/kokos smak. Mmmm. 

Håper dere er friske og raske kjære dere. Ha en fantastisk tirsdag:)

 

Smiiil Maren

62 kommentarer
    1. Modern family- (serie)
      Og jeg var for første gang i kristiansand forrige uke! For en fantastisk by! Alle var så hyggelige og smilende! For en koselig havn og stemningen var helt nydelig. Og dere har en fantastisk god sushiresturant som jeg ikke husker hva het!
      Jeg skal tilbake og nyte mat og by senere også. Skjønner godt at du vil dit i sommer og jeg må jo si at jeg hadde valgt krsand foran oslo;) men det er jo min mening. Lykke til med prosjekter:)
      God bedring

    2. Prison Break 🙂 beste serien ever… Du blir helt hekta:) tror det er fire sesonger. Jeg og kjæresten sa nei hvis venner spurte om vi ville finne på noe, fordi vi ville være hjemme å se prison break.

    3. Hart of Dixie, 90210, Dexter, Men at Work, New Girl, Vampire diaries, Beauty and the beast og the Hills! Disse er desidert supre serier alle sammen, og du finner garantert noe som faller i smak 🙂
      God bedring!
      Ps: her er link du kan se serien gratis på nettet viss du ikke finner den på netflix;
      http://www.btvguide.com/

    4. Californication så jeg da jeg hadde netflix, og ble fullstendig hekta! Ellers er virkelig Modern Family tidenes morsomste serie. God bedring, solstråle!

    5. Åh, har akkurat blitt frisk etter en sånn runde selv! Skiftende kroppstemperatur, sår hals, tett i brystet og vondt inhele kroppen.. Gikk heldigvis fort over 🙂
      Jeg har blitt hektet på The New Normal, syns den serien er helt fantastisk herlig 🙂 Og Hart of Dixie er jo også en hyggelig serie!

    6. The L word! Jeg endte opp med å kjøpe alle 6 sesongene når jeg så denne, ble totalt hektet! Litt annerledes enn alt annet 😉 God bedring!

    7. Du må se Game of Thrones og Vikings om du ikke har sett de. Begge er fantastiske og utrolig laget! Ikke typiske “jenteserier”, men prøv!
      God bedring, håper du blir frisk fort Maren!

    8. Revenge (denne er veeeldig bra!), brothers and sisters, hart of dixie, Suits, Breaking bad, game of thrones, 🙂

    9. Jeg er på min fjerde uke med vekslende sår/vond hals.. Hoster masse og tett i nesa! Vurderte et legen idag, men jeg er i form utover hostingen som er værst.. Ikke feber og ikke slapp! Så jeg dropper det 😉 Skal dog opp i luka og høre om jeg kan få hostesaft på resept, det er slitsomt å hoste så mye at en får vondt i hode 🙁 Vårforkjølelsen er langvarig har jeg hørt 🙁
      God bedring! Prison Break anbefales om du ikke har sett den!

    10. “Drop dead diva” som ligger ute på Netflix er en kjempe morsom jenteserie! Kan virke litt rar i første episode, men er utrolig morsom!

    11. Private practice, hart of dixie og ikke minst Entourage, verdens morsammaste serie, du må bara gi det noen episoder:-) god bedring fina!!

    12. Pleier ikke å kommentere, men ettersom jeg er skikkelig tv serie avhengig så tenkte jeg at jeg måtte!
      White Collar og Suits kan du ikke gå glipp av!
      Covert Affairs og Arrow er også veldig bra:)
      God bedring!

    13. på lørdag kasta jeg opp, og på søndag ble jeg også rammet av denne kjipe vårforkjølelsen, ikke bra.
      Vet ikke om du liker skrekkfilmer veldig godt, men en film jeg virkelig må anbefale (om du liker skrekk) er “Saw”. Har bare sett 1 1/2 av film, og hittil syns jeg den 1. er best, så absolutt en film du bør se 🙂
      Ønsker deg god bedring, Maren! Smask <3

    14. åå, så utrolig kjedelig å bli syk! Det passer vel igrunnen aldri. Jeg har begynt å se på “The Carrie diaries”. Ny serie. Skikkelig jente serie som jeg i hvertfall blir underholdt av:) Om den ligger på netflix er da usikkert, siden den er såpass ny. Men hvis ikke syns jeg du skal laste den ned:D
      Krysser fingrene for at du bli frisk og rask snart. God bedring 🙂

    15. The Lying Game! Ikke på Netflix, men kan streames på btvguide.com. På Netflix har jeg nettopp sett en koselig serie som heter Life Unexpected. Lett og fin! Og ikke minst Modern Family 🙂

    16. Du må se The OC dersom du ikke så det når det gikk for noen år siden. Ellers er Heroes og Girls kjempebra!

    17. Åh, det er så kjedelig å være syk.. jeg har også fått influensa, og går i tillegg på antibiotika pga tannkjøttbetennelse. Herlighet, snakk om å ha flaks! Ser ut som du liker nogenlunde samme serier som meg..akkurat nå ser jeg på 90210, anbefales! God bedring 😀

    18. Hvis du liker greys anatomy vil du like private practise.
      Beauty and the beast, the lying game, the vampire diaries, the carrie diaries, heartland, life unexpected, og lie to me er serier som går hos oss 🙂

    19. Goood bedring kjære Maren 🙂
      Det er egentlig ikke så mange serier jeg liker! Pleier å ta litt tid før jeg finner en nye serie å se.
      Men prison break er den beste serien ever, dritbra! Jeg ble skikkelig lei meg når jeg hadde sett den ferdig:p
      Videre vil jeg anbefale vampire diares (som jeg ser nå, veldig bra! Men du må gi den 3-4 episoder å komme seg på:)) Pretty little liars er også veldig bra:D
      KOS DEG med serier! Nå har du hvertfall endel forslag ser jeg:) Snappet til meg noen jeg også;)

    20. HOMELAND – desidert den beste serien jeg har sett. Kvalitetsserie! Ellers er jo “Missing” og “Vampire Diaries” bra 🙂

    21. Cougar Town, Dexter, Homeland, Sex and the City, Modern Family, Sons of Anarchy ++ Ja, du har mange å velge mellom 🙂
      God bedring 🙂

    22. Ingenting slår the carrie diaries!! Handler om carrie fra sex og singelliv i tidligere tider. Ungdomslag og masse gøy kjærlighet og ikke minst drama:D

    23. Jeg vil anbefale deg på det aller sterkeste disse tv-seriene:
      GIRLS
      New Girl
      True Blood
      Suits
      Spartacus

    24. Hart of Dixie er tidenes “feelgood-serie” som passer perfekt på dagar som den her 🙂 God bedring!

    25. Jeg har hatt 3 influensa utbrudd iløpet av 4uker. Håper ikke du har det samme.! “The L word” er tilgjengelig på netflix. “Lesbe” serie. Men sinnsylt bra! Anbefalest! God bedring 🙂

    26. åå, kjenner følelsen! Det er så kjedelig, selv ligger jeg med virusinfeksjon og må være inne resten av uken 🙁 Jeg liker alle seriene du nevnte – og vil derfor anbefall “Life unexpected” på det sterkeste! KJEMPESØT serie, finnes på netflix 🙂 God bedring!

    27. prison break er farlig bra! ville IKKE anbefalt og begynne om du har viktige ting å gjøre. får me en gang du begynner å se den serien, blir plutslig de mest fornuftige i livet nedprioritert! haha.
      dagene mine gikk sånn: skole, trening, prison break og mat, prisonbreak, prison break, dopause, prison break, prison break, nytt måltid, prison break, godnatt *OI SHIT JEG HADDE VIST PRØVE I MORGEN JEG, HEHE*

    28. Om du noen gang står mellom True Blood og Vampire Diaries, velg True Blood. Vampire Diaries er elendig etter å ha sett en sånn serie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg