Rask og sunn lunsj i farta

Tusen takk for tilbakemeldingene deres på dagens photoshoot. Som sagt så måtte jeg gå et par runder med meg selv for å tørre dette, så det gjør ekstra godt å få slike fantastiske kommentarer fra dere. Tusen tusen takk! 

I dag har jeg vært mye på farten og maten måtte derfor gå kjapt. Jeg velger så alt for ofte meieriprodukter og frukt når jeg er på farten. Jeg forsøker nå å variere kosten min litt mer, og valgte derfor en annen løsning i dag. Jeg kjøpte en ferdig salatmiks på butikken, en avokado, to egg og to pakker kyllingpålegg. Det tok under 2 minutter å smelle sammen denne retten på tallerkenen, og med en liten stabel knekkebrød til ble dette en super lunsj. Det blir jo faktisk ikke enklere. Dressingen er Honey dijon fra Walden farms. 

Hva spiser du når det skal gå fort på hektiske dager?

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Hei! Det så godt og sunt ut, men hvor mye koster en slik lunsj egentlig? Påleggskinke er jo ganske dyrt om man skal spise hele pakken i ett måltid …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg