Puppepump og tacolykke

Haha, jeg må le av overskriften, men jeg klarte bare ikke dy meg! Som noen av dere kanskje forstod var det altså bryst som stod på treningsplanen i dag. Bryst og armer. Økten ble gjennomført sammen med min gode venn og naprapat Mats. Sjekk ut siden hans HER. Vi trente på Optimal Trening på Bislett, et kompetansesenter uten like. Her finner du landets dyktigste personlige trener – ingen tvil!! Med høy musikk, herlig stemning og intenst fokus ble det en utrolig god økt. Jeg økte på flere øvelser, og det er latterlig lenge siden sist. Endelig begynner det å skje ting på trening igjen. Jeg blir sterkere, og det er så godt å kjenne at fremgangen fortsetter etter en lang periode uten noen forbedring. progresjon og fremgang er utrolig viktig for motivasjonen og det var magisk å føle at ting løsnet i dag. YES! 

I dag kjørte jeg:

  • Brystpress
  • Flies
  • Dips
  • Brystpress i kabel
  • Pushups i ulike varianter
  • Triceps pushdown med tau
  • Bicepscurl med hantler 

 

Svett, blid og småskjelven i kroppen tuslet jeg hjemover i sommervarme Oslo. Jeg elsker denne årstiden vi får inn i nå. Lyst, varm og herlig! Vel hjemme lagde jeg meg en diger tacotallerken med en bunke speltlomper til. Jada jeg spiser taco litt vel ofte, men det er virkelig det beste jeg vet, så hvorfor ikke? Denne tacoen ble uten ost, da jeg var tom og glemte å kjøpe! Helt krise – taco er virkelig ikke det samme uten ost!!

Dagens dessert blie en stor fruktsalat, vanilje kesam og nøtter. Vi har også både smågodt og popcorn på lur. Det blir en rolig kveld med venninnebesøk og film. I morgen tidlig skal jeg nemlig (hvis alt går etter planen) gjøre en litt morsom greie. Oppdaterer dere så snart ting er i boks. 

Hvordan har helgen deres vært så langt hjerter?

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei!
      Vet du hvordan prisene er på PT timer hos optimal trening og evt hvem man bør “velge” hvis man i hovedsak ønsker trening på styrke teknikk osv? Skal ned i vekt og trener en del styrke, ønsker noen timer for å terpe teknikk:)
      Ha en finfin kveld:)
      Hilsen Ida

    2. tacolove <3 Til nå har min helg vært kjempe! Jobb og skole i hele dag, som ble avslutta med et nydelig kveldsbad 🙂 I morgen blir det en lang og god joggetur hvis været holder seg like fint på Sørlandet som i dag:) Ha en fortsatt fin helg, Maren 🙂

    3. Heiiiii! jeg bare lurte på en ting, nemlig dette med bcaa. kan du skrive litt om dette? Hva er det, og er det noe du anbefaler?. har hørt mye om det, men ikke prøvd det ut ennå. Jeg trener styrke og kondisjon ca 6 dager i uken, er nøye på å spise masse mat, og tar en proteinshake etter trening. er bcaa noe for meg? (sikkert ikke lett å svare på når du ikke vet noe mer om meg..)

    4. Margrethe: Det gjør jeg – nesten daglig. Hehe. Sunne og sunne, definert hva du mener med sunt? De er gode, og et mye sunnere alternativ til annen snacks. 3 barer på en kveld gjør absolutt ingenting kjære deg, i tilegg er det helg!! Ikke tenk på det, nyt barene dine du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg