Super lunsj og salg på kålchips

I går kveld måtte jeg ringe en person jeg er utrolig glad i, for å fortelle om alle deres fantastiske kommentarer. Det ble for mye for meg å sitte her å lese dem alene, så jeg følte jeg måtte dele dem med noen. Jeg er så takknemlig for hver og en av dere unike og nydelige lesere. Tenk så heldig jeg er som har dere! Aldri hadde jeg trodd da jeg starett denne bloggen at jeg skulle få så mange lesere som deler så mye av seg selv, gir så mye godhet og er så aktive som dere. Tusen tusen takk for alle tilbakemeldingene i går, takk for fine ord om at jeg inspirerer dere. Smilet går hele veien rundt, og jeg skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en god klem. 

Denne uken har bare forsvunnet, og plutselig er det helg igjen! mai er en merkelig måned, føler det er fri hele tiden jeg. I dag skal jeg kun ha et par PTtimer og en behandling hos naprapaten før jeg tar helg. Jeg har litt rolige dager nå hvor jeg fullfører PTtimer på Sats før jeg slutter helt, og trapper gradvis ned mot sommer og sørlandet. Tenk at det bare er i overkant av 2 uker før jeg drar hjem til sørlandet for sommeren. I dag tenkte jeg å tipse dere om gårsdagens lunsj. Den var enkel og god. Jeg lagde rett og slett en energisalat med masse godt. Først kokte jeg ris og la det i bunnen, så la jeg salat, agurk, tomat, mais, avokado og rødløk over, før jeg strimlet opp både kylling og røket laks som jeg toppet salaten min med. Som tilbehør lagde jeg en enkel dressing av mager kesam og ferdig pulvermix fra Knorr.

Her er det i grunn bare fantasien som setter grenser. Du kan ha akkuratt det du vil i salaten din, men det er smart å fylle dem med noe mer en kun grøntfor hvis du vil at den skal mette og gi deg alle næringstoffene du trenger. Jeg brukte ris fordi det er en fin kilde til karbohydrater også er ris (kokt, og avkjølt før bruk) faktisk utrolig godt i slalat. Jeg blandet alt godt sammen og krøp opp i sofakroken med en diger bolle med fristende godsaker. Mmmmm. Salaten var halvspist før jeg kom på at jeg kun hadde tatt bilde av ingrediensene, og ikke det ferdige resultatet. Så fristende og god var den altså! Hehe. Det er fare for at dette blir lunsj i dag også, så da skal dere selvfølgelig få bilde.

Tilslutt vil jeg også nevne at det er supersalg på KÅLCHIPSEN! Det er hele 70% salg hos supernature, det gjelder begge butikkene. Jeg gikk helt beserk der i går, og hamstret til den store gullmedalje. Nå har jeg kålchips for en stund – en liten stund hvertfall. Hele 5 bokser forsvant nemlig i går – ups!! *ler*

Ha en nydelig dag og en fantastisk fin helg!

 

Smiiiiil Maren

17 kommentarer
    1. Takk for at du er du, Maren:) og du kan gjerne sende litt kålchips bort hit på vestlandet, har berre en boks igjen frå førre hamstring… hehe ha en fiiiiin dag!:)

    2. Du er en stor inspirasjonskilde for meg:) tusen takk for mange gode ord på bloggen, det gir meg ståpåvilje i treningshverdagen! Stå på videre! Du er rå! Har du btw vurdert å bli sykepleier eller fysioterapeut? Det tror jeg du hadde passet til:) jeg går siste året på sykepleien og stortrives. Masse lykke til i fremtiden og god helg:)

    3. Deilig med en frisk og god salat, det er ofte middag i hjemmet 🙂 Har aldri smakt kålchips faktisk, så kanskje jeg skal prøve med på det noen gang. Er så dårlig på å smake på nye ting. Ha en fiiin fredag 😀

    4. marlen: Det er tørket kål med rå kakao på. Dvs at det er ca ikke kalrier i det. Jeg synes å huske at det er noe sånn som 50kcal pr boks. Kan undersøke dette igjen, men det er virkelig så lite at det er ikke noe du trenger å tenke på 🙂

    5. Har ikke sett bloggen din før i dag, utrolig dumt. For elsker alt du skriver om ! Selv driver jeg med fitness og har alltid interessert meg for helse og kosthold. Så fint å ha en blogg som skriver om nyttige ting, forskjellig tips osv. Kunne du laget et innlegg om noen spesielle øvelser du vil anbefale for oss jentene. Hadde vært super takknemlig !! Ny leser fra i dag ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg