Regnsværstur

I dag hadde jeg tenkt å starte dagen med en liten powerwalk utendørs. Jeg våknet opp til øs pøs regnvær og 13 grader. Det frister absolutt ikke å gå ut! Skal jeg gjøre det likevel? Ja, så absolutt. Hvis man alltid skal vente på perfekt vær, perfekt temperatur, og perfekte forhold da kommer du ikke til å få noenting gjort. Så nå pakker jeg på meg regntøy og trasker ut i kliss våte omgivelser.  Jeg tenker å avslutte turen min med et lite kvarter i solarium, så kan jeg drømme meg bort til varme og sol i noen minutter.

Hvis du tenker etter så kan en slik regnværstur faktisk være noe av det beste som finnes. Friskt og herlig! Jeg kan også garantere deg at det føles ekstra deilig når du kommer hjem og får tatt deg en lang varm dusj. Så ikke la været hindre deg, kom deg ut og gjør det beste ut av det. *smile*

Lar du deg stoppe av dårlig vær?

 

Smiiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Så deilig! Kan du lage ett innlegg om deg 3-4 år tilbake og utviklingen som har skjedd med deg gjennom trening og hva trening og sunt kosthold har gjortmed
      Deg?:)

    2. Kjipt med regn, men finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær 😉 hehe
      Støtter kommentaren over om å lage et innlegg 3-4 år tilbake i tid og frem til i dag =D

    3. Hei:) Så på instagram at du har hatt en flott uvikling, vil du fortelle litt om hvordan du oppnådde så lav fettprosent?så lurer jeg på om du bare trener cardio for tiden?ser litt sånn ut..

    4. Digga bloggen din =) Du er virkelig en stor inspirasjon.
      Kunne du ha skrevet et innlegg om fremgangen din de siste årene, fra du virkelig startet, hvordan du har godt frem osv… ?

    5. vida: Nei absolutt ikke. Jeg trener mer styrke enn kardio, men jeg har bare skrevet mer om kondisjonstrening for tiden. Jeg har ingen mirakel-oppskfit på lav fettprosent. Ser at mange etterspør et innlegg om hva jeg har gjort de siste 4 årene. Jeg har ikke fulgt noen plan, eller gjort noe veldig bevisst. Det har vært små endringer som over en lang lang periode har gitt resultater. Husk at dette har tatt 4-5 år (!!!!) Det finnes ingen snarvei eller quick-fix. Jeg skal forsøke å skrive et innlegg om hvordan min livsstil gradvis har endret seg, men dersom folk forventer en slankeoppskrift så vil nok mange bli skuffet.
      Kontinuitet er stikkordet, og tålmodighet. Samt kvalitet på både mat og trening!

    6. Karro: Jeg skal forsøke å gjøre det ja 🙂 Vil også at du ser på det svaret jeg skrev til “vida” som etterspurte det samme! ha en topp dag 🙂

    7. Hei 🙂
      Jeg må bare takke deg igjen for all motivasjon ! Du stråler , og det smitter , og jeg dgger at du er ærlige mot at du også har dårligere dager.
      Hva koster deg å leie deg som pt ?

    8. Hei 🙂
      Har vært fast leser av bloggen din lenge, men aldri lagt igjen en beskjed til deg før nå. Du virker som ei herlig jente, og du motiverer meg masse i hverdagen. Du har en sunn innstilling til kropp & helse og du ser knallbra ut!
      Klart jeg beveger meg ut i dårlig vær:) Idag har jeg hatt en god løpetur, til tross for regn og vind på Sørlandet.
      Grunnen til at jeg skriver til deg akkurat idag, er fordi jeg leste at du skal jobbe på ARA i sommer. Så fantastisk spennende:) jeg er selv sosionom, med videreutdanning som familieterapeut, og jeg beundrer arbeidet til ARA. Betyr dette at du skal studere noe sosialfaglig til høsten kanskje? Er spennende at du velger noe nytt iallfall 🙂 Selv flytter jeg til hovedstaden i august, og gir slipp på alt det trygge & gode her hjemme… Gleder meg veldig til en ny tilværelse, samtidig som jeg tenker at dette er alt for skremmende! Ble en heftig kommentar dette! Hadde tydeligvis mangt å fortelle 😉

    9. Det beste som finnes er en langt joggetur i regnet med herlig musikk på ørene, så når jeg ser det begynner å regne tar jeg meg en ekstra cardio dag 😀
      Er helt utrolig befriende, det er rett og slett terapi for meg da.
      Flott blogg, blir mer og mer forelsket jo mer jeg leser nå !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg