Have a strong day!

Det er slutt på helligdagene, og hverdagen kaller igjen. For mange så betyr dette tilbake til rutiner og trening. Dette trenger nødvendigvis ikke bli et slit. Start litt rolig, kjenn at du mesterer og økt gradvis. Jeg undrer meg ofte over hvorfor mange kjører på med de aller tøffeste øktene første dagen etter et opphold. Hvorfor ikke ta det litt rolig i begynnelsen, kjenn at kroppen er i gang igjen, at kropen responderer og flyt litt på den gode følelsen trening fører med seg. Så øker du intensiteten gradvis, og vips før du vet ordet av det er du tilbake i storform. Mange vil oppleve at de også er i enda bedre form grunnet overskudd på mat og mye hvile i flere dager. Uansett så er poenget at du må starte der du er, og bygge ut i fra ditt utgangspunkt. Tenk at du kan, føl at du mestrer og ta vare på go´følelsen som treningen gir deg.

 

 

Ha en STERK og SUPER tirsdag, make the best of it 🙂

 

Smiiiiil Maren

 

1 kommentar
    1. Takk for godt råd 🙂 ferdig med russetiden, så nå er det tilbake til trening. Greit å ta det litt rolig i starten, men det pleier som oftest ikke å funke. De gangene jeg sier til meg selv at jeg skal ta det rolig, ender jeg alltid opp med de hardeste øktene. Ha en fin dag! kjempe fin blogg du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg