Fremtidsplaner

God morgen hjerter

Jeg føler det er på tide å fortellere dere litt hva som skjer i livet mitt. Det har vært mange spørsmål, men jeg har vridd meg litt rundt svarene. Jeg ønsker nå å fortelle dere hvor jeg står, hvilke avgjørelser jeg har tatt og hva jeg tenker for fremtiden. 

Jeg har sagt opp min stilling i som personlig trener i Sats. Jeg får enormt mange henvendelser gjennom bloggen, fra bekjente, venner osv. Jeg har ikke hatt kapasitet til å hjelpe alle jeg ønsker både på grunn av tidsbegrensning men også fordi ikke alle har mulighet til å melde seg inn i Sats, noe som et et krav dersom de skal bruke meg som personlig trener. Jeg slutter absolutt ikke som PT – det viktig å få frem! jeg elsker jobben min og kan virkelig ikke tenke meg noe jeg brenner mer for og som betyr mer for meg enn å hjepe mennesker med livsstilsendring. Jeg fortsetter under mitt eget foretak en periode fremover, og har allerede godt fyllt opp med kunder som jeg skal følge opp. Jeg har kundene mine på bootcamp utendørs i parker hvor vi, ved hjelp av benker, strikk, trapper, tau o.l får intensive og supereffektive økter. Jeg har også kapasitet til å hjelpe alle dem som tar kontakt for hjelp med kosthold. det føles godt å endelig ha tid til å hjelpe flere av dem som ikke har hatt mulighet tidligere. 

Jeg må jobbe med mennesker, og jeg brenner virkelig for å hjelpe mennesker med fokuset, motivsjonen og livsstilen sin. I sommer skal jeg gjøre noe litt anderledes. det handler fremdeles om mennesker, og endring/motivasjon. Jeg skal jobbe på en avrusningsklinikk under Sørlandet Sykehus i Kristiansand. Jeg har jobbet her tidligere, og kan virkelig ikke tenke meg en mer givende og viktig jobb. Det betyr at sommeren 2013 vil bli på Sørlandet. Jeg starter opp i midten av juni, og skal jobbe frem til august.

I august er det Oslo igjen og tilbake på skolebenken. Hvilket studiet og hvilken skole kommer jeg tilbake til når jeg har fått bekreftet at jeg har kommet inn. Det handler fremdeles om mennesker og jeg må smile når jeg tenker på det, det føles bare så rett! Jeg oppdaterer dere på alt omrking dette så snart søknaden er i boks og skoleplassen sikret. 

Så dette er staus dere. Ferdig på Sats, fortsetter som personlige trener under eget foretak, skal jobbe på avrusningen ARA i Kr.sand i sommer, og har søkt skole fra høsten av igjen i Oslo. Jeg ønsker også å satse mer på bloggen fremover, og har allerede lagt inn en bestilling på nytt fotoutstyr, vært i møter med webdesignere og sponsorer. Det har vært mange avgjørelser og en litt turbulent periode. Jeg tenker mye, drøfter alle avgjørelser frem og tilbake. Jeg tenker godt gjennom slike ting før jeg tar en avgjørelse. Det er både positivt og negatvt. Positivt fordi avgjørelsene er veloverveid og sannsynligvis riktig for meg da jeg har brukt mye tid på det, men også negativt fordi jeg stresser meg voldsomt mye og bekymrer meg kanskje unøvendig. Nå har jeg hvertfall kommet til en fin løsning, og jeg er utrolig fornøyd. Smilet går hele veien rundt 🙂

Solen gleder oss enda med sitt nærvær her i Oslo, og det ser ut til å bli enda en herlig dag. Så da gjenstår det bare å ønske dere en nydelig dag, nyt den siste fridagen før hverdagen braker løs igjen i morgen. Lad batteriene, og nyt!

 

Smiiiiiiil Maren

30 kommentarer
    1. Hei! D hørtes ut som en spennende tid framover!:)
      Blir artig å høre hvilket studie du satser på.
      Hva skjer med miintojobben?
      Du er en inspirasjon. På tross at du har et kjempehumør, deler du og tyngre dagen, noe som gjør at du har den eneste faste bloggen jeg leser!!:) du framstår som ekte, og det er kanskje nettopp derfor bloggen inspirerer så mange!!:)
      Stå på videre og lykke til med studie når den tid kommer 🙂

    2. Så spennende Maren! 🙂 Gleder meg te å fortsette å følge deg og din inspirerende og fine blogg! 🙂

    3. Høres veldig bra ut! Så bra at du står så hardt på for å gjøre det som er viktigst for deg 🙂 Lykke til med skoleplass og alt det andre, and have a nice day! 😉

    4. Jeg kunne sett for meg deg som sykepleier :)(?)
      Studerer det selv, og er så utrolig fornøyd, har ikke angret ett sekund! 🙂 Lykke til, håper det går din vei! 🙂

    5. Så spennandes!! Lykke til! Jeg tok også nettopp en avgjørelse, og satser på å ta pt utdannelse på siden av jobben i høst:) er spent på å se hvordan det vil gå for det vil nok bli litt travelt, men jeg synes det er interessant og ønsker å kunne hjelpe folk! Jeg fikk også brukt rabatten fra deg så takker for det:)

    6. Hei! Jeg sendte deg en mail ang. hjelp til kostholdet for noen måneder siden, men fikk ikke svar den gangen. Er det noen mulighet for at jeg kan kontakte deg og få hjelp nå? 🙂 Ønsker deg Lykke til med fremtiden! 🙂

    7. Så spennende å høre at du tar stadige nye utfordringer, og begynner å finne din vei! Jeg tror også absolutt du vil passe perfekt til en jobb med mennesker. Motivator og solstråle:) Nå er forresten bloggen min også oppe, om du vil begynne å følge min jakt på veien;) hehe.. Glad du har det bra Maren, du stråler:)

    8. Så utrolig stolt av deg, beste! Blir så fantastisk å ha deg på Sørlandet hele sommeren, for da får vi masse tid. Og håper det blir slik du har planlagt til høsten, tror denne planen er perfekt for deg!
      Gleder meg til vi sees når jeg er tilbake, du hører fra meg fra NYC! <3

    9. Det er så hyggelig å lese at du har planer som gjør deg glad og fornøyd, og veldig kult at du driver som PT på egenhånd! Gleder meg til å følge med fremover, og ARA høres veldig spennende ut. Håper du får en fantastisk dag/vår/sommer 🙂

    10. Så spennende! Høres ut som du ahr funnet ut hva du vil gjøre framover, og det er kjempegøy. Gleder meg til å følge med på veien 😀

    11. Noke så herlig! Er så bra du tek val som er rette for deg og lever slik DU vil. Fins ikkje større inspirasjon enn deg altså! Gler meg til å følgje med på vegen:)

    12. Hei 🙂
      Det høres kjempespennende ut! Jeg tror det blir godt for deg å få en forandring. Hadde jeg bodd i Oslo, har jeg ikke nølt med å få en PT time med deg. Du virker som en fantastisk PT, samt et godt menneske som gir alt for å gjøre andre fornøyd. Ønsker deg lykke til videre, jeg skal definitivt følge deg på veien!
      Ønsker deg en finfin dag videre 🙂

    13. Heisann:)
      Hørtes ut som en spennende tid du har i møte. 🙂
      Godt å høre at du fortsetter med bloggingen. Har fulgt deg på bloggen en stund nå og du er skikkelig inspirerende. En av mine favoritter.:) Ha en kjempe fin dag:)
      Hilsen Ellen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg