På plass i London

Goood morgen fra London!

Vi ankom dette vakre hotellet sent i går ettermiddag, og jeg kjente veldig fort at det er helt ok å ha dette som hjem de neste fire dagene *smile*. Hotellet ligger super sentralt, med gåavstand til det meste.

Vi la fra oss bagasjen og dro rett ut for å finne et koselig sted å spise. Vi fant en herlig liten Italiensk resturant. Zizzi het den. Et utrolig sjarmerende og koselig sted, med nydelig mat og fantastisk vin. Hvitløksbrød, ferske oliven, og nydelig italiensk pizza. bakt i steinoven. Mmmm. Jeg liker så godt når man kan se rett inn på kjøkkenet, og følge med når de lager pizzaene. 





Nå sitter jeg alene nede i loungen og jobber litt med blogg, mails, kostplaner og diverse. De andre sover enda, og jeg synes faktisk det er litt deilig å kunne få et par timer for meg selv på morgenkvisten. En kruttsterk espresso og mac’en er alt jeg trenger. Nå skal jeg straks avslutte her, og nyte en deilig hotellfrokost sammen med de andre. Denne dagen skal fylles med shopping, shopping og atter shopping. Jeg er så KLAR!! *smile*

Ha en super tirsdag kjære dere, oppdatering på dagens shoppingsfangst kommer senere!

 

Smiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Så flott hotell? Hvilket hotell er det? Har nettopp fanget opp bloggen din, og må si du er en meget sprudlende jente. Morsom lesing:)

    2. Hotellet ser superfint ut. Deilig å ha hotell sentralt, da kan man gå innom hotellrommet og legge fra seg handleposer innimellom 🙂
      Maten ser god ut på Zizzi, kanskje jeg prøver restauranten neste gang jeg er i London.
      Ha en fortsatt fin tur 😀

    3. Åh, det blir sikkert en super tur, London er jo fantastisk! Jeg gleder meg til å se flere bilder av hva dere gjør når dere er der. Men hva heter hotellet dere bor på? Det så lekkert ut!

    4. De olivenen er fantastiske! Jeg har ikke fått slike andre steder enn på zizzi! Det er forresten en kjede 😉 Du har mye godt i vente 🙂

    5. Margrethe: Ingen trening og helt akkurat det jeg har lyst på av mat:) Så langt har det vært både baguetter, pizza, vin, hvitløksbrød, iskrem og sjokolade. Er man på tur, så er man på tur 😀 Det er forskjell på hverdag og ferie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg