Ut på tur, aldri sur

Det skjer noe med meg når jeg kommer hjem til sørlandet. Skuldrene synker, jeg puster roligere, jeg sover helt utrolig godt og jeg smiler enda mer (ja det er mulig – hihi). Jeg elsker Oslo, og jeg skal bo der i mange mange år til. Oslo har så mange deilige ting som jeg setter stor pris på, men den roen jeg finner her på sørlandet, den får jeg ikke i Oslo. Det er derfor det er så herlig å kunne bo i Oslo, også ta noen små koseturer hjem til Kristiansand av og til. 

Noe av det jeg liker best med Kristiansand er at jeg har fantastiske turløyper like utenfor husdøren. I dag startet jeg dagen med en liten time i skogen. Jeg lar bildene tale for seg om hvordan den turen var. Bildene er knipset i en fei med iphonen, da jeg ikke er den typen bloggen som legger ut på joggetur med speilrefleksen rundt halsen. Hihi. Kvaliteten er derfor deretter, men dere får likevel et inntrykk av hvordan det var på tur i vakre Baneheia denne fredagsmorgenen.




Nå skal jeg spise en kjapp lunsj, og komme meg ned til sentrum for et møte med min nye regnskapsfører. Senere blir det en kaffe med en venninne før jeg skal kose meg sammen med en av mine aller nærmeste venninner i kveld. På menyen står det god mat, snacks, skravnlings, kos og Idol. En etterlengtet jentekveld:) 

God helg vakre venner!

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Nå kriblet det virkelig i beina her, gleder meg til morgendagens trening ute i naturen 🙂 Takk for all inspirasjon du gir!! Forresten; skjønner at du ikke løper med speilrefleksen, men hvis du tar på HDR på iphonen blir kvaliteten hakket bedre. Bare et lite tips 😉

    2. Nei nå må du gi deg! Jeg ønsker meg et innlegg om; “Hvordan jeg ser så fresh ut på treningstur!” Haha. Det jeg mener er vel at her var du like søt som alltid og naturbildene ga utrolig vårstemning! Eller kanskje er jeg bare misunnelig fordi jeg alltid ser ut som et vrak på trening:P Det er best å dokumentere før svetten siler og sminken renner!
      God helg, Søta!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg