Trenger du litt ekstra energi?

Det gjør ofte jeg også! Spesielt før trening synes jeg det er fint med et ekstra energiboost. Alle som leser denne bloggen vet hvilken energidrikk jeg sverger til. Ja det stemmer – det er den freshe rosa lille boksen. CRYSTAL heter den, og jeg synes den er helt super.

Smaken er frisk og ikke for søt, den er uten sukker, uten kalorier og har et  høyt innhold av koffein. 

  • Helt uten sukker
  • Uten kalorier
  • Gir kraftig energi
  • Høyt innhold av koffein
  • Frisk smak

 

Proteinfabrikken har fått med seg at mange har lagt sin elsk på Crystal, og kjører nå en kampanje hvor du får et helt brett med 24 bokser til kun 199 kr. Du skriver inn rabattkoden: 192837 når du kommer til betaling, og du vil få prisen redusert med 34%. 199kr  for et helt brett er virkelig en super pris, og jeg synes det er herlig å kunne dele dette med dere. 

 

Smiiiil Maren

 annonse

13 kommentarer
    1. Håper du er klar over at du har plikt til å merke slike innlegg som reklame 🙂 Det gjelder alle innlegg hvor du nevner produkter du har fått tilsendt gratis.

    2. Takk for tipset 🙂 Har bestillt ett brett, så håper den er god 😉 Men holdt på å svime av når jeg så fraktprisen…. Den var så og si like dyr som brettet….

    3. A: Det er jeg veldig klar over, en glipp at jeg glemte føre det på. Nå er det merket. Godt jeg har folk som passer på 😉 Ha en super dag. m

    4. Lisa Maria: Hmm, det var jeg ikke klar over. Da får du tenke at du sparer såpass mye på selve drikkene at det dekker inn frakten. Hvilken fraktmetode valgte du? vet det er ulik pris på det!

    5. Marita: Det vet jeg ikke desverre, og tørr derfor ikke uttale meg. Jeg ville lest i produktbeskrivelsen inne på hjemmesiden (følg linken i innlegget) å se om det står noe der:) Hvis ikke så send dem en mail å spør :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg