Et friskt pust fra Getinspired

Nye friske treningsklær fra Getinspired. Jeg elsker fargene, og de passer perfekt nå som våren er her, og sommeren like rundt hjørnet. Toppen har god passform og fresh farge, tightsen er en liten historie for seg selv. Den sitter så godt på, og jeg elsker de små rosa detaljene. Passformen er perfekt med høyt liv, og fin lengde på bena. Den gir også et lite løft til baken, og det er aldri feil! Sjekk ut alle de friske nyhetene på Get-Inspired



Jeg elsker treningsklær, og føler meg nesten mer vel i fargerike treningsklær enn vanlige klær. Miljøskadet sa du? Hehe. Nå skal jeg komme meg opp og ut i dette nydelige vårværet. Ha en strålende onsdag kjære dere.

 

Smiiiil maren

I sammarbeid med getinspired.no

4 kommentarer
    1. Fin som alltid du 🙂 Jeg er veldig komfortabel i treningstøy og joggebukse, men jeg går aldri med det til vanlig 😉 Elsker å pynte meg også !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg