God morgen

Jeg har klart å ødelegge persiennene på det største vinduet her i leiligheten, som gjør at jeg våknet at at rommet bader i lys i det solen står opp. Fy søren så tidlig det er. Spesielt siden jeg i dag skulle sove lenge, ha en lang god frokost og ikke tusle avgårde til jobb før nærmere kl 10. Da er det litt håløst når man er lysvåken kl 05.00. Jaja, jeg fikk et par timer i sengen med nyheter, isntagram, facebook og blogg. I grunn litt deilig å ligge våken slik og bare kjenne på den gode følelsen av å ikke måtte stå opp,men bare ligge der under den perfekt tempererte dynen. Mmmmm. 

Nå er jeg våken, og i gang med litt bloggjobb før Miintojobb, etterfulgt av Satsjobb. En real jobbedag med andre ord, og treningen må bli sen eller eventuelt utsettes til i morgen. Ja jeg kunne hoppet ut av sengen når jeg våknet kl 05, men nå ble det altså ikke slik. I dag ser frokosten slik ut. Med eplebiter i bunn, så en skyr, etterfulgt av 1/2 boks cottagecheese, toppet med en yoplait yogurt vanilje og blåbær. jeg hadde også et par håndfuller med valnøtter til og selvfølgelig kanel. 

Hvordan ser din favorittfrokost ut?

Ha en deilig tirsdag hjerter! Forhåpentligvis skinner sola like deilig over hele landet! Opp og hopp, ut å nyt denne dagen.

 

Smiiil maren

13 kommentarer
    1. Min frokost består av cottage cheese, naturell yoghurt (eller gresk yoghurt), fotballfrues fantastiske müsli (den MÅ du prøve), bringebær, eple og kanel (selvsagt!). Har prøvd mange ulike frokoster, men dette er favoritten! 😀 Kan også anbefalle å teste med sukkerfritt blåbærsyltetøy i steden for bringebær.
      Ha en fin dag, flotte Maren!

    2. Min favoritt frokost må være proteinpannekaker med friske bær og kokossirup, en stor kopp sterk kaffe og ferskpresset agurk, gulerot, ingefær, sitron og eple juice. Mmmm.. 🙂

    3. Heiheii 🙂 Jeg bare lurte på om du kunne kommet med et forslag om intervalltrening ute? Med tid og pauser osv.. Oog, om du kan komme med tips til å spise med måte? :p Du er supersøt og inspirernde! 😀

    4. herregud så fin du er! ser virklig at du har resultat etter trening og riktig kosthold, de er vel fortjent å ha en så fin og markert kropp:-) jeg bare lurer på, har du aldri helge kos eller noe? jobber du mot noen spesielle mål? stille i konkurranse eller en spesiell fett % eller noe? 🙂 takk for svar! elsker bloggen din!

    5. Ser ut som du har like stor elsk på melkeprodukter som meg, hihi :))
      I tillegg til det, er jeg veldig glad i den gode, gamle havregrøten til frokost, i mange varianter. Favoritt for øyeblikket er med tilsatt rosiner, banan, vaniljeprotein, kardemomme, søtning og kanel, evt eplekakekrydder fra Iherb. Det blir nesten hvetebollesmak!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg