Sushi, tur og fredagskos

Det er virkelig en ny verden med Mac, alt går så fort og er så tilgjengelig. Det er så herlig å bare vippe opp lokket og vips kan jeg oppdatere bloggen. Det resulterer i hyppige oppdateringer, og her kommer sannelig dagens tredje innlegg. Denne fredagen har vært så fin. Strålende sol, cafekos med fine kusiner, sushi date med en god venninne, en god treningsøkt og nå idol og deilig skalldyrsmiddag. Dette er for meg en helt komplett fredag. 

I dag har det faktisk blitt treningsøkter på denne frøkna. Først en morgentur i dag tidlig, og senere en styrkeøkt. Morgenturen i dag ble lagt til vakre Baneheia her i Kristiansand. Det er virkelig vakkert der oppe, og jeg måtte ta av musikken når jeg jogget rundt der, for å nyte alle de herlige lydene i skogen. Fuglekvitter og sildrende vann av snø og is som smelter. Med solen i ansiktet og herlig temperatur i luften ble det en finfin tur på ca 40 minutter. jeg avsluttet turen på Solsiden treningsenter, denne gangen ikke for å trene, men for å filme inn litt nye øvelser til dere. Flere filmer vil komme, så det er bare å følge med:)


Styrkeøkten ble en kort liten økt på bryst og skuldre. Energien var ikke på topp, og det ble en helt grei gjennomkjøring. Jeg manglet litt motivasjon i dag, og velvitende om at masse deilig skalldyr og snacks ventet på meg hjemme, var jeg kjapt ferdig og klar for å komme meg hjem å nyte fredagskvelden. Hehe. 

Jeg kjørte følgende øvelser:

  • Brystpress
  • Flies i kabel
  • Benkpress
  • Skulderpress
  • Sidehev

 

Etter trening ventet masse godsaker hjemme, og her ser dere litt av det denne fredagskvelden har å by på her i huset. Jeg elsker skalldyr, og koser meg veldig når det blir servert reker, sushi og laks. Mmmm.

Håper dere har en herlig fredagskveld, og at helgen blir super!

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. For en flott tur du hadde i skogen i dag – sol og vår i lufta – deilig, misunner deg formen din 🙂

    2. Så herlig ut 🙂
      God helg, spreke Maren!
      Er NM i Lacrosse på gamle stadion på lørdag om det skulle friste 😉 God stemning!!

    3. Flott blogg! Jeg har i det siste begynt å fokusere mer på styrketrening, og har et spørsmål jeg håper du kan svare på: Hvordan spiser du for å holde fettprosenten nede, men likevel bevare/bygge muskler? Går du i overskudd, underskudd eller 0 mtp kalorier? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg