Hjemmekos

I dag er det både grått og vått ute, og det frister virkelig ikke å dra ut. Planen var egentlig å sette meg på cafe og få unna litt jobb, men med dette kjedelige været så fant jeg ut at jeg kan like gjerne lage min egen lille cafe her hjemme. Jeg har tent lys, ryddet til en herlig kosekrok i stuen, funnet frem min nye fine Mac og laget meg en deilig kopp caffe latte. Det er så luksus å være hjemme hvor det er god plass, store dype sofaer, overfyllt kjøleskap og små fine ting som melkesteamer og ekstra god kaffe. Mmmmm 🙂 






Hva gjør du når du skal kose deg litt ekstra hjemme ?

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Fin blogg du har 🙂 er innom hver eneste dag! Lurer på om vi kan få se litt bilder av hjemmet ditt? Og alle treingsskoene? Hehe 😉

    2. Så koseleg 🙂
      Sjølv sitt eg inne og skriv bachelor, ute pøser regne ned (kanskje ikkje så overraskande då det faktisk er Bergen, men hvis det førar til at det blir grønare ute, så er det heilt greit for meg). Eg har tent lys (tross at det er lyst ute, alltid koseleg med lys), og kokt meg ein god kopp med te. På veg heim frå joggeturen min i dag kjøpte eg med meg ein ny blom. Når det ikkje vil blomstra ute, så får eg heller ta dei med inn. Og vipps så var det mykje koselegare å skrive oppgåve 🙂
      Ha ein fin dag vidare! Flott blogg du har, du er til stor inspirasjon. Nettopp ferdig med ein periode kor treningslysten har vore langt nede og dørterskelen fleire meter høg, då hjalp det å gå inn og lese her hjå deg. Nå er den tilbake for fult, og godt er det!

    3. Hei Maren! Vet du om frakten er dyr ved bestilling av Crystal energidrikken på f.eks proteinfabrikken, med tanke på at det blir en tung pakke… Eller hvordan får jeg tak i det? 🙂

    4. Lene: Proteinfabrikken har hatt fri frakt lenge, og mener de har det enda. skal sjekke 😉 Jeg bestillte dobbelt brett når det var fri frakt hvertfall 🙂 Super fornøyd med dem, så digg rett før trening!

    5. Elsker å være hjemme hos foreldrene mine, i en alder av 28, bosatt på tjukkeste Frogner og godt innstallert arbeidslivet. Blir visst aldri helt voksen 😉 I tillegg til det du nevner synes jeg det å ha et stort hus med god plas til å gå rundt i, alt av kjøkkenredskaper og ingredienser, fri fra Oslo-støy, fin natur utenfor døra, gamle kjente og minner, bil (haha) og 100 andre ting. For ikke å snakke om at det minner meg på hvem jeg er og røttene mine. Høres ut som en looser som helst vil flytte inn på barnerommet nå, haha. Men de helgene man tar seg “fri” fra travelheten ellers er virkelig gull. Samtidig blir jeg alltid litt trist når jeg er hjemme, minner meg om en tid som aldri kommer tilbake, da ting var ukomplisert og trygt, her og nå var så langt man tenkte og bekymret seg. Griner som en unge hver eneste gang jeg setter emg på toget til Oslo igjen. Men så går det et kvarter, og da er det ikke så gærnt med rutiner, egen leilighet og virkeligheten i Oslo allikevel.
      Kos deg fine Maren! Her reiser vi til fjells 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg