That monday feeling

Denne mandagen startet jeg med en treningsøkt sammen med Edd, min PTkollega i Sats. Den mannen er en av de få som klarer å presse frem krefter jeg ikke visste jeg hadde! I dag var jeg så umotivert og slapp at jeg aldri i verden hadde kommet meg på trening hvis det ikke var for at jeg hadde en avtale med han. Jeg trener med Edd for å få variasjon, og for å komme meg ut av min egen faste rutine, og prøve noe nytt. Økten vår i dag bestod av boxing som oppvarming og styrke på overkropp, i hovedsak bryst og triceps.

Vi kjørte følgende øvelser:

  • Benkpress
  • Brede pushups
  • Flies i kabel – i ulike varianter
  • Fransk press
  • Brystpress med helt smalt grep

 

En god økt, som krevde såpass mye av meg at jeg måtte fylle på med en proteinshake like etterpå. Jeg skalv i musklaturen, og det er utrolig godt å kjenne kroppen respondere på den måten. Som sagt så er påfyll utrolig viktig og jeg dro rett fra trening til butikken hvor jeg fikk kjøpt med meg masse godsaker før jeg pilte videre til jobb.


Sunn mat på farten trenger ikke være så vanskelig. I dag ble dette min løsning.

  • Cottage cheese
  • Skyr
  • Epler
  • Bringebær
  • Nøtter
  • Kanel

 

Nå er jeg akkurat ferdig på jobb på Miinto, og setter kurset hjem for en kveld med egenpleie og kos. Jeg skal ta en lang varm dusj, ta på meg den mykeste joggebuksa, og lage noe god mat. Dyna skal med opp i sofaen og der blir jeg resten av kvelden. Jeg er litt i det humøret i dag, hvor sofakos er det eneste som frister. Litt typisk mandag. Noen som kjenner seg igjen?

Det var forresten utrolig gøy å åpne mailboksen i dag, og se hvor utrolig mange av dere som er interresert i Personlig trener utdannelse. Jeg har delt ut en god del rabattkoder nå, og jeg har flere på lur!!

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Så glad for å se at du spiser balansert 😉 Hva tenker du når man konstant leser at korn og karbohydrater bør kuttes, om maks 1 frukt om dagen duger om man skal få en deffinert kropp? Dette er du jo motbeviset på ? Eller har du også regler for karbohydratene dine eller spiser du balansert med alt til hvert måltid? (noe jeg har best trua på) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg