Lørdag, frisk luft og herlig musikk

Titter innom for å ønske dere en rikgit god helg og en deilig lørdag! Jeg sov lenge, og koste meg med en ekstra god frokost i dag før jeg puttet herlig musikk i ørene og dro ut på tur. Jeg fikk masse herlige musikktips av en god venninne i går, og det føltes som rene terapien å tusle rundt i morgenstille gater med rolig melankolsk musikk på ørene – helt alene med tankene mine. Tusen takk Isabelle, for nydelig musikk!

Jeg har virkelig funnet et par favoritt som jeg vil dele med dere.

  • Far from heaven – Dream Theater
  • Beneath The Surface – Dream Theater

 

Jeg avsluttet turen min på Sats Solli hvor jeg løp intervaller i 10 små minutter. Jeg kjørte min vanlige favoritt, 30 sekunder spurt, 30 sekunder pause (hopper av møllen) x 10. Kort og greit! Så va det på med den deilige musikken igjen, og tilbake i min egen verden på vei hjem igjen. *lykke*

Vel hjemme ble det en god lunsj med røket laks, egg, salat og rugbrødskiver. Enkelt og godt. Nå er stumpen plassert på Waynes, og jeg skal få unna litt jobb før jeg får selskap av en venninne.

Hva liker dere å bruke lørdagen til? Har dere noen spennende planer for denne helgen?

 

Smiiiil Maren

12 kommentarer
    1. God lørdag til spreke deg 🙂 i dag spaserte jeg til Sørlandssentert for å kjøpe sukrin ! Haha! En deilig og lang tur så ble buss hjem igjen 🙂 i kveld blir det biff middag og avslapning ^^

    2. Hvis du liker Dream Theater bør du høre hollow years og through her eyes! Spocks Beard har også masse fine sanger f eks June. Prog rock er dødsbra

    3. Hei Maren. Etter en lang vinter inne på trenings studio har jeg gledet meg til å jogge ute. Etter 2 løpe turer ute har jeg fått sikkelig beinhinn betennelse 🙁 har du noen gode tips hvordan jeg kan bli kvitt betennelsen? Ha en fortsatt fin helg.

    4. God lørdagskveld og fortsatt god helg Maren.
      Min kveld brukes til film i sofaen med pepsi max og sushi etter en lang powerwalk i dag.
      Ønsker du mer fin, melankolsk musikk så sjekk ut Yiruma, Death cab for cutie og Charlene Soraia

    5. Hei! vi ser deg ofte i treningklær, og ser du skal i selskap til ei vennine. da lurer jeg litt hvordan du “ordner deg” når du skal pynte deg, vært morsomt å sett deg i noe annet enn træningsklær!
      leste også en av kommentarene dine om ei som slet med beinhinnebetennelse, ett tips til henne kan være: andre sko, med bra demping, og gå i marka ikke etter asfalt, eller sykling istede for løping!
      stå på videre Maren, jeg er virkelig imponert over hvordan du er og hvor inspirerende du er!

    6. Jeg liker også 30/30 godt! Liker er kanskje feil å si, for de er jo helt jævlige mot slutten, men så går tiden så fort og det skjer noe hele tiden. Enten må jeg av mølla eller så må jeg på liksom.:P Og så vips, er jeg ferdig. DAT feeling.;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg