Fredagsglede

Jeg kan virkelig bli vant til slike arbeidsuker som dette, med en dag mindre og relativt rolig tempo. Det er så deilig at det nå er helg, etter kun fire små dager på jobb. Jeg tok helgen litt på forskudd i går med både Taco, film og pepsi max. Nå vet jo alle dere som har fulgt meg en stund at jeg er en sucker for taco, og gjerne kan spise det 3-4 ganger pr uke. Jeg får ofte spørsmålet om jeg ikke blir lei? Nei dere, jeg blir aldri lei av taco. Jeg får mye spørsmål om hvilket krydder jeg bruker, om jeg unner meg ost, lefser og salsa? Kjære vene, hva hadde tacoen vært uten disse ingrediensene? Det er jo litt morsomt at dere vil vite slike ting, men jeg deler så gjerne. Jeg spiser St.maria salsa, helt vanlig tacokrydder i gul pose, fullkorns tortillas eller speltlomper og synnøve lettere ost. Jeg har også et par gode skjeer med kesam eller lett rømme til. Mmmm. Pepsi max hører selvfølgelig med!

Jeg har akkurat nå plassert stumpen på en koselig cafe for litt jobb i form av blogg og mail etter en finfin dag på Miinto. I dga var vi super effektive og det resulterte i en tidlig fredag! *hurra*  Dagen i dag startet tidlig, jeg hadde nemlig en spenstig plan om å dra tidlig på trening. Jeg angret bittert da alarmen ringte så alt for tidlig. Heldigvis har jeg kjøleskapet fullt av Crystal, og etter å ha kost med meg en slik, kom energien snikende. Dagens treningsøkt ble 40 minutter på elipsemaskinen. Det var alt jeg rakk, og jeg er fornøyd med det. Jeg er i grunn fornøyd med at jeg i det hele tatt kom meg avgårde på trening i dag.

Nå skal jeg sitte her en times tid til, før jeg skal ut å møte en god venninne. Jeg ønsker dere alle en fantastisk helg, senk skuldrene, kos dere og lad batteriene til en ny uke!

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. God helg skjønne deg 🙂 Jeg fikk B på eksamen i dag, veldig fornøyd!Så helgen skal virkelig nytes med god samvittighet. Er så sinnsykt lemster etter challange på onsdag, så det blir rolige økter i helgen 🙂 God mat, gåturer, kanskje en tur innom spicheren, kafékos, og litt mer god mat ^^Tihi

    2. Her står taco på menyen i kveld! Fast fredagskos 🙂 Satt og klikket litt rundt på miinto i dag på jakt etter ny dunvest og kjente deg igjen på flere av bildene. Synes det var litt morsomt 🙂 Fin er du! Ha en herlig helg!

    3. åhh jeg vil også trene idag! 🙂 hehe men pushet meg litt for hardt de siste dager så er så støl.. men flink du 🙂
      jeg får også slike spm om tørr jeg spise det, kan jeg spise det. altså man kan unne seg gode ting med bevissthet! 😀

    4. I dag prøvde jeg yoga etter at du anbefalte å prøve noe nytt. Dette var gøy! Hjalp masse masse på å senke skuldre og kvitte seg med stress!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg