Fresko, frisk luft og ny kosebukse

Tusen takk for London-tips så langt, jeg elsker at dere lar dere engasjere og kommer med så herlige tips. Tusen tusen takk. Jeg hører gjerne masse mer om London fra dere, så kjør på dersom dere har mer info på lur! Jeg har nå satt meg godt tilrette på fantastiske FRESKO, etter en fin arbeidsdag på Miinto. Har dere testet ut Fresko forresten? Jeg elsker dette stedet, både atmosfæren, de ansatte og ikke minst menyen. Jeg kunne spist absolutt alt de har på menyen og det er faktisk ikke så ofte!  


Det er deilig å være tilbake i faste rutiner både med jobb og trening. Jeg har ikke fått helt rutine på styrketreningen enda, da dette været gjør at jeg bare har lyst å bevege meg utendørs. Planen i dag morges var en styrkeøkt på Stas, men jeg endtre oppp med en times powerwalk ute i sola. Det er så deilig å vandre rundt og kjenne solen varmer. Ååå , kjære vår – du er så velkommen. Det ble en god times tur, og jeg ble både svett og varm. Viktigst av alt så satt jeg igjen med en herlig følelse av overskudd og energi etter turen, og det er ikek sikkert jeg hadde opplevd det samme overskuddet dersom jeg hadde lukket meg inne på et treningssenter. Jeg må komme meg i gang med styrketreningen også – helt klart, jeg skal bare nyte frisk luft og vårsol litt til. *smile*


Jeg har fått et nytt favorittantrekk for tiden. Nemlig min nye Baggy softpant fra Better Bodies. Jeg kjøpte den hos Proteinfabrikken, og nå er jeg så forelsket i den at jeg måtte inn å bestille den i en farge til. Jeg har den som dere ser i grå, og var klar for å klikke den hjem i sort før jeg ombestemte meg i siste sekund og trykket på rosa istede. Hihi! Den blir nok mest til hjemmebruk, men jeg må innrømme at jeg synes rosafargen er helt herlig! Det beste med buksen er uten tvil stoffet – den er så fantastisk myk!

Jeg har forstått at denne buksen er en stor favoritt hos mange treningsjenter, har du en selv kanskje? Hvis ikke finner du den HER.

Nå skal jeg kose meg en liten time til her på Fresko før turen går videre til PTkunder på Sats. Ha en super onsdag dere!

 

Smiiil Maren

annonse

25 kommentarer
    1. Hei 😀 Lurte på to ting, hadde håpt du kunne svart 🙂
      1. Trener du cardio nå for tiden for å forme sommerkroppen?
      2. Hvilke øvelser gjør du for magen ? 🙂 tips til å få markert mage??
      Nyt findagene! bloggen din er kanon 😉

    2. Åh Maren ! Du er så fantastisk fin 🙂 sprek , snill, motiverende , troverdig, ærlig, menneskelig for å nevne noe 🙂
      Onsdagen min har vært fantastisk ! Tatt mange sunne valg, lest til eksamen som er på fredag og ramlet nettopp inn døren etter å ha vært på spicheren challange !
      Nyt kvelden 😀
      Marteklem

    3. Blandt all lesing blir det også tid til noen gode treningsøkter, alt etter hva humøret og hodet vil trene! Bare fordi at hver gang tenker jeg på deg og alle positiviteter på bloggen din 🙂 i dag hadde jeg en kjempegod økt sammen med kjæresten min, til og med han var imponert over hvor jeg til tider henter krefter fra for å gjennomføre ting og jeg svarer bare at det er alt Maren skriver på bloggen sin som surrer i hodet mitt(og bilder på Instagram) 😉 du er en stor motivasjon!!
      Men jeg lurer på en ting,har jeg lest en gang at du har en juicer? I så fall, hvilken type og er du fornøyd? Tar den både grønnsaker og frukt?
      Ha en flott kveld og videre uke;)

    4. Jeg må bare si at det bilde du la ut av deg…..fantastisk, men syns du så veldig tynn og mager ut.
      Pass på at du ikke får for lav fett %. Husk at du er en inspirasjon for mange jenter og å vite at en så tynn jente som deg går på diett, er trist…

    5. Christina: Nei så fantastisk å høre 😀 Herlig at jeg kan inspirere deg, og klapp på skuldren til deg som har vært så flink på trening i dag!! Stå på;)
      Jeg har ingen egen juicer desverre, men flere venninner har, og de fleste har kjøpt den på elkjøp. Bare spør etter dne mest populære juiceren 🙂

    6. Marte: Skjønneste deg, nå ble jeg nesten rørt her. Hvor herlig er ikke du! Tusen tusen takk 🙂 Fy så flink du har vært i dag frøken – knall bra jobbet 😀

    7. Anonym: 1. Jeg elsker å trene kondisjon, og alle som kjenner meg vet at jeg må ta meg sammen for å gjennomføre litt styrke også. Jeg vet at det er styrketreningen som gir meg sommerkroppen, men den gleden og det overskuddet jeg får av en joggetur kan ikke sammenlignes med noe 😀 Så nei jeg trener ikke utelukkende cardio for sommerkroppen. Tung styrke, ren mat og litt cardio gir best resultat mener jeg

      2. Jeg trener ikke mage spesifikt nei. Men jeg er bevisst på å koble inn core i alt av styrketrening + at jeg er relativt flink med kostholdet (i hverdagen)

    8. Hei 🙂 Lurte på om du kunne vise til en typisk matdag for deg? Trenger litt inspirasjon, da jeg virkelig går i det samme hver eneste dag 🙂

    9. Hei 🙂 Prøver å spørre igjen, blir veldig glad hvis du svarer. På et hyttebilde på et tidligere innlegg har du på deg en mørk blå genser med noen symboler på. Hvor kan jeg få kjøpt denne? Er det mulig å få kjlpt den over nettet? 🙂 Hege

    10. Hei. Så du hadde fått pakke fra iherb i dag..
      Vet du om det finnes noe bake protein på iherb, eller noe tilsvarende? 🙂

    11. Hallo!! Ekstremt flott blog. Liker spesielt den er så velskrevet at du tar oss som leser på alvor. Mange bloggerre bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid på blogeni det hele tatt. Det er derfor alltid like morsomt å se noen som faktisk tar meg som leser på alvor! Jeg la ned min egen blogg fordi jeg fikk så mye stygge meldinger, men jeg ønsker at du ikke skal gjøre det samme om du får frekke kommentarer fordi da vinner de frekke. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konkurranse jeg har funnet som er veldig bra!! Premien er energi drikke i et år. Det er sykt flott for meg om jeg vinner fordi jeg er helt avhengig av Monster – jeg drikker det hele tiden! Haha. Men kanskje du har mer flaks enn meg?! 🙂 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en flott dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg