Hjemme igjen

Vips så var en uke på fjellet over, og jeg er tilbake i Kristiansand. Det er godt å komme hjem, men samtidig litt vemodig at påsken gikk så alt for fort og i morgen er det tilbake til Oslo. Det er godt med ferie, late dager med god mat og drikke, sove lenge, lese bøker, momse påskemarsipan og kose seg på afterki. Men nå kjenner jeg at det skal bli hinsides godt med Oslolivet igjen. Rutiner, jobb, trening, og sunn mat – Ja takk! Noen som kjenner seg igjen i den følelsen? Jeg har også en plan om å legge igjen denne kjipe forkjølelsen i kristiansand før jeg drar videre.


Sniker inn et lite bilde av tidenes påskeegg!

Jeg skal være i kristiansand til i morgen ettermiddag før jeg flyr hjem igjen til Oslo. Alt står litt på hode her nå med både utpakking, og pakking igjen, vaske klær og alt som hører med etter en ferie. Jeg kommer sterkere tilbake når jeg er på plass igjen i Oslo med ny treningslyst, tips på både trening og kosthold, motivasjon, inspirasjon og masse herlige energi til dere.

Inntil da – kos dere og nyt de siste påskedagene!

  

Smiiiiil Maren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg