Ut på tur, aldri sur

For en dag dette har vært! Sol, sol og enda mer sol. Det blir ikke bedre påskevær enn dette.

Mamma, pappa og meg dro ut på skitur og endte totalt opp med en solid tur på ca 2,5 timer. For morro skyld tok jeg pulsklokken på, og overraskende nok viste den at nesten 1000 kalorier var svidd bort i løpet av turen. Vi gikk ikke fort,men holdt et jevnt og moderat tempo. Jeg tenkte aldri på dette som trening, men tallene på klokken snakker jo for seg. Så man må altså ikke ha et treningssenter tilgjengelig for å få en super treningsøkt. Alt du trenger er ski, gode løyper og fine turkompiser. Når man i tillegg får strålende sol fra skyfri himmel kan man ikke klage.

Nå har jeg tatt en lang dusj, og fylt på med masse deilig mat og litt snacks. Livsfarlig når sjokoladen står fremme hele tiden. Hihi. I kveld blir det ekstra god middag og koselig besøk på hytta. Første boken i fifty shades serien er utlest og jeg er i gang på nr to. Har jeg noe godt i vente? Jeg regner med at flere av dere har lest dem;)

Ha en deilig søndag kjære dere, nå dytter jeg enda en sjokolade inn i munnen og fordyper med ned i fiftyshades-universet.

Smiiiil Maren

12 kommentarer
    1. herlig påsketur! for et nydelig vær det var der! solen stråler i byen også.. på tide å komme seg ut, nå som alle gjøremål er unnagjort 🙂 fortsatt god palmesøndag til deg og dine 🙂

    2. Kommer jeg til å miste styrken min dersom jeg ikke får trent med vekter på en uke? Og hvordan tenker du i forhold til godteri i påsken? Spiser du masse godt da, eller tenker du mye på at du må spise riktig?

    3. Så deilig! Dette ser jo helt herlig ut.. skulle gjerne tatt med en skitur i påska, men skal nok ikke så langt ut av Oslo gitt og her har jeg ikke ski. Ski er utrolig bra trening! Testet med pulsklokke selv, og wow! Lots of calories!

    4. Jeg har lest alle bøkene tre ganger.. jeg er vel kanskje litt over gjennomsnittet fan 😉 Men vil definitivt si du har mye å glede deg til! Skitur i slikt strålende vær hørtes jo bare fantastisk ut! 🙂

    5. Utrolig bra blogg,fine bilder og veldig inspirerende innlegg:)
      ha en utrolig fin påske,og kos deg mye 🙂
      klem-myownfashion
      hadde satt utrolig stor pris på en kommentar på bloggen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg