Morgenstund og nettshopping

God morgen hjerter

Jeg har brukt morgentimene her hjemme på å nyte en morgenstund ala Maren. For dere som har fulgt bloggen en stund vet at dette er noe jeg alltid gjør når jeg har litt ekstra tid til overs på morgen. Jeg setter på God morgen Norge, lager en stor kopp kaffe og kryper opp i sofaen under et godt pledd. Når jeg skal kose meg litt eksta så finner jeg frem pc’n og titter innom ulike nettbutikker og lager meg ønskelister. Det er jo ingen hemmelighet at jeg er utrolig glad i treningskklær, og det blir ofte det jeg klikker hjem. Jeg har tipset dere om freshe treningsklær tidligere, men nå som det går mot vår er det jo bare så latterlig mye fantastiske farger der ute og jeg kan rett og slett i dy meg!

Jeg har en variert stil på treningsklær, noen ganger liker jeg å være søt og rosa, spesielt når det kommerl til kondisjonstrening, gruppetimer o.l. Men når jeg skal inn i stykrrommet så liker jeg en litt anderledes stil og gjerne funksjonell ift at man kan se muskelkontraksjoner og sjekke at man får “kontakt” med mukslaturen. Ja det høres både harry og nerdete ut, men jeg er over middl interresert i denne fantastiske kroppen vår, og jeg liker å gjøre ting skikkelig. Det er her Better Bodies kommer inn i bildet. De har forstått dette med funksjonalitet i forhold til styrketrening, og de har klart å mikse det røffe, med en feminin og kul stil. Kvaliteten på klærne har tatt seg kraftig opp og merket seiler inn som en favoritt hos meg nå.

Den nyeste pakken fra Proteinfabrikken innehold en kul sportsbh  i armyprint. Jeg synes det er kult å kjøre en ensfarget topp med en sportsbh i en kontrastfarge eller print under. Den er også genial fordi den har tynne stropper bak, og gjør seg svært godt under mine favoritttopper med smal rygg fra samme merket. Disse toppene kommer i mange ulike farger, og jeg har nå klikket hjem tre ulike. Favoritten akkurat nå er den turkise med print som du finner HER.. Den har god passform, og fargen er perfekt nå utover våren. Den er på vei hjem til meg i posten, og bildet kommer så snart den ankommer *hurra* Dere ser passformen på bildet under. Som sagt finnes den i flere farger og variantr, så her kan alle finne en favoritt.

Ta en titt på hele Proteinfabrikken sitt utvalgt av Better Bodies klær, og tips meg gjerne om hva som er din favoritt.

Nå skal jeg ut å nyte go’byen 🙂 Ha en super fredag dere!

 

Smiiiil Maren

annonse

19 kommentarer
    1. Er det fortsatt slik at det ikke er lov til å trene i singlett på treningsstudione?
      H en fin dag! 🙂

    2. Hei!
      Jeg har fulgt bloggen din i flere måneder nå, og jeg må si at jeg har fått ett utrolig positivt inntrykk av deg 🙂 Jeg bor selv i Oslo, og trener på Sats. Jeg har sett at du ved flere anledninger har snakket veldig bra om Muscle Brownie 🙂 Vil du anbefale ett par av disse som fredagskos?

    3. ville bare slenge inn en liten kommentar her, så deg på sats storo her en dag å syns du ser så bra ut ! Syns du er mye finere i virkeligheten (å du er jo kjempepen på bilder også!!) og ser så blid ut å har herlig utstråling ! det vises jo godt på bloggen også men det var så kjekt å se deg på ordentlig også så ville bare fortelle deg det!

    4. Baggy soft pant er min favoritt fra BB.. Har de i alle farger unntatt hvit 😉 Liker også en tynn genser derfra som heter flex L/S et eller annet.. Loose toppene er også ok -men de vanlige toppene synes jeg er for korte.. Når en har født barn og ikke lenger er heeelt flat rundt midjen synes jeg de blir for tettsittende og korte :/ Tightsene dems er aaaalt for lave på livet.. Kule er de, men når keisersnitt arret kommer ovenfor midjestrikken, da er de FOR lave 😉

    5. tuva: Nei så utrolig koselig! Nå ble jeg kjempe glad, og litt flau på en gang. Hehe. Tusen takk for en nydelig kommentar 😀 God påske til deg. Smil M

    6. Åh ! Det er så innmari fint treningstøy ! Og alt kler jo deg selvfølgelig ! Kanskje det blir treningsklær i påskeegget i år ^^ tihi

    7. Katrine: Åå muscle brownie er en fest i munnen! De er super gode. Dette er perfekt som helgekos, eller påskekos 🙂 Jeg har selv med meg et lite lager av disse til fjells. Min favoritt er helt klart den lilla, cookies and cream. hvilken er din 🙂 ?

    8. Karoline: Hehe, nei jeg har ikke planer om å ta silikon. Jeg kunne gjerne ønske jeg hadde litt større pupper, men jeg tror ikke silikon hadde sett naturlig ut på min kropp og jeg tror heller ikke det er praktisk ift min aktive livsstil.

    9. Lissi: Ååå ja de buksene er super gode. Jeg har de selv i grå, og elsker dem! Den genseren har jeg ikke – den skal jeg sjekke ut. Ja tightsene er rimelig lave, jeg liker best å ha en litt løs og lang topp til dem, for jeg synes de er så kule ellers 🙂

    10. Min favoritt ble akkurat den samme cookies and cream! 🙂 Har bare smakt to av de, ettersom jeg er allergisk for nøtter. Du må ha en god påske på Hovden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg