En liten flyplassoppdatering

En liten oppdatering fra Gradermoen. Jeg er latterlig tidlig ute og har hele 1,5 timer å slå ihjel før avgang. Jeg må le av meg selv, men nå var jeg bare så enormt klar for ferie og så redd for at noe skulle skje så da fant jeg ut at det var like greit å sitte her ute å blogge, svare mails osv som å sitte hjemme. Jeg startet dagen grytidlig for å få unna litt ting før jeg skulle dra. Det hadde vært helt unødvendig hvis jeg hadde vært en av de flinke pikene som planlagger alt de skal ha meg seg lang tid tid i forveien og har alt på stell. Det har ikke jeg desverre, så pakkingen skjedde i en fei i dag morges, jaja, det som er glemt er glemt. Jeg har med meg skikklær, koseklær, en god bok og godt humør – jeg kommer langt med det! En siste treningsøkt på Sats fikk jeg også lurt inn i dag morges. 45 minutter på elipsemaskinen ble dagens økt, og det sier jeg meg veldig fornøyd med. Jeg har virkelig funnet en ny favoritt der altså, ingen krangling fra verken knær eller beinhinne, svetten siler og pulsen dunker. Jeg fikk også sagt god påske til fine kolleger, og closet en liten deal som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om. Noen små hint: Treningsmotivasjon, inspirasjon, girlpower og rå styrke! Oppstart etter påske, så mer info vil komme da! *lurt smil*

Svett og fjong suste jeg rundt og fikk unna resten av to-do listen min, det eneste jeg ikke rakk var innom Supernature for å ønske de skjønne jentene en god påske og handle med meg litt godsaker til ferien. Jeg hadde både gojibær, mulberries, kakaonibs og sjokoladebarer på min liste, men tiden strakk ikke til. Jeg hadde nemlig en avtale med skjønne Linda på Karljohan Hudpleie for en liten vippefiks kl 11. Jeg bruker vanligvis ikke sminke på fjellet uansett, men jeg må inrømme at det er ekstra deilig å kunne slippe å tenke på det og likevel se fresh ut. Det gleder meg at mange av dere tok utfordringen om å prøve noe nytt på treningsfronten. Jeg for min del leker meg både med boksing, kettle bells, sirkeltrening og spinning om dagen, helt andre ting enn jeg vanligvis gjør. Hvorfor? Fordi vi trenger alle å utfordres på nye måter og skape variasjon. Det er ren idioti å gjøre det du alltid har gjort å forvente et annet resultat enn det du alltid har fått. Så opp og hopp, prøv noe nytt. Det trenger ikke være noe stort og skummelt, bare en liten endring kan gjøre store utslag! Er dere med? Fortell meg gjerne hva du har gjort nytt denne uken 🙂

Til slutt vil jeg ønske dere en magisk dag, for dere som bor i Oslo så vet jeg at været er perfekt og alt ligger tilrette for en strålende dag. Pakk deg godt inn, og kom deg ut for et par solstråler, det gjør underverker for både kropp, sjel og ikke minst humør.

 

Smiiiiil Maren

21 kommentarer
    1. Høres ut som du får en super påske! Skal på hytta i løpet av ferien jeg også, gleder meg masse. Driver forresten med vektløfting, så trener opp mot ett par NM som er en stund etter påske, mye trening men det er så gøy!

    2. Denne uken har jeg kjørt gerilja kardio to ganger. Sist gang jeg gjorde det var en gang i 2012, så kan vel strengt tatt kalle det ganske nytt.:P

    3. God påskeferie, Maren! 😀 Du har virkelig fortjent ei uke ferie med familien, skitur, kakao og kvikklunsj 😉 Kos deg masse, og nyt dagene! 😀

    4. Kos deg masse på ferie, høres ut som om det blir herlig!
      Tenkte på den sommerinspirasjonsgreia, og siden jeg har hatt en god økt, tenkte jeg å bare slenge med det; løp noen SKIKKELIG gode geriljaintervaller i dag – og etter det vant jeg en balansekonkurranse og fikk PT-timer!

    5. Gleder meg til å høre hemmeligheten! Så bra at du har det fint 🙂 Jeg har denne uka begynt å teste ut litt forskjellige øvelser for skuldre – har av en eller annen grunn alltid vært nervøs for å trene det… Det er jo galskap, for det er jo så gøy med fine skuldre! Så jeg er kjempefornøyd 🙂 Ha en fin påske!

    6. Så deilig med ferie! Kos deg 🙂 For min del er det crossfit det går i og da får jeg utfordret meg selv hver gang! Fantastisk! I tillegg blir det mye teknikktrening og øve på nye skills! Jeg SKAL få det til. Det er utrolig motiverende hvertfall, å ha (mange) spesifikke ting å jobbe seg mot. Anbefales!

    7. Hei Maren! Jeg har lest bloggen din lenge og følger deg på instagram, med stor interesse! Blir motivert og glad av bildene og tekstene dine. Jeg prøvde også noe nytt på treningssenteret igår, nemlig HIT!
      Håper du får en super påske på fjellet med familien! Stor klem!

    8. Kristine: HIT ? som i ” High intensity training” ? Det betyr vel i grunn bare trening med høy intensitet. Utdyp gjerne litt mer hva du gjorde:) Jeg ønsker deg en fantastisk påske, kos deg:) Smil M

    9. Hei igjen, Maren! Ja, som i “high intensity interval training”, som det er beskrevet hos mitt treningssenter. Det var en saltime med hard sirkeltrening. Først oppvarming, deretter sirkeltrening rundt i salen både med egen kroppsvekt og med stang/manualer. I og med at det var både muskelbunter av mannfolk og “vanlige” mosjonister, var det mest bruk av egen kroppsvekt. Vi var to og to, og hadde 30 sek jobbing, så bytte 30 sek hvor den andre hvilte og så en rep til hver. Deretter videre til neste post.
      En god og intensiv økt, så av pulsklokka at jeg hadde gjennomsnittspuls på 75 %.
      Håper du har en super fredag i solfylte Oslo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg