Mobilblogg – Sverige

Denne søndagen har gått med til roadtrip over grensen. I utgangspunktet skulle jeg ikke ha så mye, men det er merkelig hvordan man alltids finner noe likevel. Jeg fant faktisk ganske mye spennende denne gangen, og klarte uten problemer å fylle 2-3 handleposer.

– Pepsi Max
– Bær, frukt
– Nøtter, naturgodis
– Ost 5%
– Vanilje te
– Nøtter
– Keso, Yogurt
– Krydder
– Salsa, chilli, oystersaus
– Celsius
– Cvitaminer
– Tyggis, pastiller

Det var meg en og kompis som dro på tur, og vi hadde det utrolig gøy! Man får ikke mer morro enn man lager selv.

Været i Oslo i dag har vært helt magisk og solen strålte når vi kom tilbake fra Sverige. Vi bestemte oss derfor for at det passet perfekt med en kaffe i sola. Vi kjørte opp til fantastiske Ekeberg og det var virkelig en opplevelse. Fy søren for en utsikt!!

Alt i alt har dette vært en perfekt søndag, og heldigvis er den ikke over enda. Nå skal jeg pakke ut alt av varer og snackse litt på noen av godsakene jeg fikk kjøpt med meg.

Nyt søndagen skjønne venner.

Smiiiil Maren

16 kommentarer
    1. Selv bor jeg bare en knapp halvtime fra Sverige, men jeg liker meg godt i matbutikken fordet. Er så mye spennende kontra Norge 🙂 Mye bra du fikk med! Neste gang bør du få med deg kalkunbacon og philadelphia m/sjokolade feks 😀 er så mye!
      Høres ut som en fin søndag!

    2. Huh, glemte du godisfabrikken??:-D Hehe, i min harryhandelkurv hamstrer jeg mye sunt og godt, men passer på å ha plass til litt smågodt fra godtebutikken. Må jeg innrømme. Men du – du oser jo av lykke, sunnhet og tilfredshet<3 Det er skjønt å følge deg på bloggen:-) TAKK!

    3. Er det usunt å være på et treningssenter i 2-3 timer noen ganger i uken.. Vi er 2-3 venniner som trener sammen, når hun bruker treningsapperatene har jeg pause også bytter vi på det.. Så vi trener ikke så mye som det høres ut som.. Hvor mye tror du er passelig å trene??

    4. Nam, mye godt! Åhh, svenskeshopping er så gøy 🙂 Og elsker de magre ostene de har der som smaker så godt blant annet!
      ..Synes også at du har en veldig fin blogg, Maren 🙂 Kjempebra det du skrev om dårlige dager litt lenger ned!
      Ha en flott mandag 🙂

    5. såg koslig ut!
      kan du legge ut bilder om hva du spiser i løpet av en helt vanlig dag OG en vanlig helgedag?:)
      trenger inspirasjon

    6. Kristi: Jeg drar hjem på ferie om 4 dager, da har jeg to uker fri fra alt oslo-jobb, og skal bare kose meg hjemme med bloggen 😀 Da skal jeg love deg at det kommer gode svar 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg