Hopp, sprett og tjohei!!

Timene flyr og jeg løper som en strikk, fra trening til jobb, til cafe, tilbake på jobb, til trening, til møter og tilslutt til sofaen, idol, taco og kos. Puh, det er viktig å puste innimellom slagene. Jeg har hatt en innholdsrik og herlig fredag. Det er skremmende og ufattelig stas å se hvor mange mennesker i min nærhet som leser bloggen. Etter forrige innlegg som hadde et sterkt personlig preg har jeg fått så mye godhet fra de rareste kanter. Jeg får klem på jobb, smil og klapp på skuldren på trening, nydelige teksmeldinger, herlige meldinger på facebook og rørende mails. Jeg tror sannelig jeg skal dele dårlige dager oftere. Hihi! Jeg har det så fint nå, og denne dagen har som sagt vært super. Jeg startet som sagt dagen med en stein gal Australier (australiener?) hvor jeg tok meg helt ut, på jobb ventet en magisk gjeng med kolleger i fredagsmodus. Det ble redbull, Tom & jerry kjeks og masse latter og tull. Vi er som regel alltid strukturerte og flinke, men i dag var det ikke mye struktur å skimte, jeg må le av tanken på Miinto gjengen i dag, en søtere og mer sprudlende gjeng skal man lete lenge etter.

Etter jobb, var det vippefiks hos skjønne Sara, jeg sovnet som en stein og sov gjennom hele behandlingen. Powernap hos Karl johan hudpleie kombinert med godsaker (les: kakaonibs, gojibær, mulberrys og mørk sjokolade) gav super energi, og nå Lina da tekstet at hun skulle trene på min Sats, så var jeg ikke vondt å be. Jeg kjørte en helt rolig økt hvor jeg fokuserte på skuldre og bryst. Jeg trente med god kontakt, men rolig tempo, jeg ble ikke svett men jeg ble i enda bedre humør. Hvorfor? Fordi trening og aktivitet, bare det å kjenne at kroppen fin fungerer gjør meg så fantastisk glad 😀

I dag kjørte jeg følgende øvelser:

  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Brystpress
  • Flies
  • Pushups

 

En kort liten økt, men absolutt god! Det har også blitt tid til storhandel for helgen og i min handlepose denne fredagen var det utrolig mye godt. Blandt annet alle ingredienser for denne deilige fredagstacoen.

All disse godsakene fant veien oppi min handlekurv:

  • Karbonadedeig
  • Tacokryddermix, salsa og fullkornslefserlefser
  • Salat, tomat, avokado, agurk, mais, løk
  • Sjokoladebarer
  • Epler, pære, sharon og mango
  • Cottage cheese, skyr, yoplait 0,0% og vanilje kesam
  • Pepsi max, solo super
  • Bringebær, jordbærog blåbær
  • Ost, kalkunskinke og makrell i tomat
  • Speltlomper, knekkebrød og poteter.

 

Det ble en tung handlepose på vei hjem for denne frøkna, jeg handlet også med meg litt snacks fra Supernature, og sitter i skrivende stund å gomler i meg min tredje boks med Kålchips. Mmmm:) Fredagsmiddagen ble som sagt Taco (selvfølgelig), med de vanlige ingrediensene + masse kesam, salsa og lefser. Ingen fredag uten taco og Idol. *smile* Nå er det kålchips, atkins sjokolader, frukt/bær med vanilje kesam og pepsi max som gjelder!

Jeg håper dere koser dere denne fredagskvelden! Jeg regner med flere av dere ser på Idol, så fortell meg: Hvem heier vi på i årets Idol?

 

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Jeg heier på han “langhåra” (husker ikke navnet) men flere gode. Høres ut som du har hatt en super dag 🙂

    2. Astrid Smeplass. Hun er fantastisk!
      Nydelig, har en spesiell og vakker sangstemme samtidig som hun er en herlig person.
      Hun er en typisk idol vinner!

    3. Hadde det vært en ide å prøve å lage kålchips selv?? Har aldri smakt, og jeg finner det ikke her i Stavanger dessverre.

    4. Steffen og Siri er mine favoritter 🙂 Utstemningen igår var iallefall ikke riktig.. Nr fem igår burde røket ut -det irriterer meg at folk ikke hører litt på dommerene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg