Sunday funday!

For en dag dette har vært! Er det ikke rart hvordan absolutt alt blir bedre og enklere når det er sol og fint vær? Jeg startet denne solrike søndagen sammen med søte Isabelle. Vi ruslet bort til Grunerløkka, kjøpte oss hver vår deilige kaffe og kjente på den deilige vårstemningen som lå i luften. Det finnes ikke noe bedre sted enn Grunerløkka når solen skinner. Det er så mye mennesker, så mange herlige cafeer, og et herlig liv.

Jeg blir helt vill av dette været, og jeg måtte rett og slett bare få det ut! Det resulterte i masse hopp og sprett i solskinnet. Skjønne Isabelle knipset i vei , og fikk tatt noen herlige blinkskudd av en lykkelig og våryr Maren.. Jeg må le av bildene. Tenk at litt sol og frisk luft kan gi et slikt overskudd!

Etter kaffekos og en super rask lunsj, bestående av eggerøre, en pakke kalkun skinke, tomater, en avokado og en pære på siden, hoppet jeg på Tbanen til Økern. Jeg hadde en treningsdate med supr spreke  Linn Eva. Jeg vet ikke om det var solskinnet, lunsjen eller Linn Eva sine super motiverende ord som gjorde det, men noe gav meg hvertfall super energi og jeg løp som en galning på tredemøllen. Jeg tror det var sist nevnte som gav meg dette overskuddet – Linn Eva er nemlig helt vanvittig flink til å motivere. Jeg blir så inspirert av å snakke med henne, og hun får meg til å ville bryte mine egne grenser og virkelig være den beste versjonen av meg selv! Jeg har brutt flere av mine komforregler i dag.

  1. Jeg løper aldri sammen med noen
  2. Jeg tar aldri en spontan løpetur

Det at jeg aldri løper sammen med noen er helt idiotisk, men det går rett og slett på det at jeg får så prestasjonsangst når jeg skal ta en løpetur med andre. Jeg får hold/sting og klarer rett og slett ikke å prestere, veldig merkelig, rart og ikke minst irriterende. Jeg har et merkelig forhold til dette med løping, jeg gruer meg alltid litt fordi jeg vet aldri helt hvordan det kommer til å gå. Det er anderledes med styrketreningen, derklarer jeg somregel p gjennomføre greit hver gang, men den løpingen altså, der må jeg liksom ha en god dag for å kunne kjøre på. Alt dette sitter kun i mitt eget hode, og er virkelig helt latterlig. Derfor var det spesielt gøy at jeg i dag brøt begge mine teite regler. Jeg hadde tenkt at vi skulle trene styrke, men det ble en spontan løpetur, og vi løp sammen hele økten!

På vei hjem fra trening hoppet jeg av på Grønland, og fikk kjøpt med meg litt godsaker. Det er så utrolig billig og så fantastisk bra utvalg i disse butikkene. I dag fikk jeg med meg: Cashew nøtter, valnøtter, epler, pærer, sharon, salat, tomater, brokkoli, blomkål, bringebær, blåbær, jordbær og søtpoteter. Nå har jeg akkurat kost meg med en diger tacosalat, speltlomper og en solid fruktsalat med vanilje kesam til dessert. Det er tydelig at den løpeturen krevde en del av meg, jeg er nemlig ikke helt mett enda, og det er jo helt sprøtt. Sånn er det når man kjører på med harde økter, så krever kroppen påfyll.

Nå får jeg straks besøk, så pc må bort og jeg må panikk-rydde hele leiligheten! hehe. Ha en deilig søndagskveld og kos dere.

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer

Siste innlegg