Happyface

Som jeg nevnte for dere har jeg brukt en god del tid på å sette sammen ulike sitater med mine egne bilder. Resultatet har blitt en rekke motivasjonsquotes, og de skal jeg selvfølgelig dele med dere. Jeg har allerede vist dere et, og her kommer enda et. Dette er en favoritt, fordi den virkelig treffer meg. Jeg får til tider litt pes for mitt humør, og smilet som alltid er på plass. Selvfølgelig har jeg ikke alltid gode dager, virkelig ikke. Det er mye som ikke kommer frem her på bloggen, og det er absoutt ikke solskinn hver eneste dag. Jeg har alltid vært, og tror nok alltid jeg kommer til å være utrolig flink til å finne lyse sider og positive ting i de fleste situasjoner. Jeg deler smilet mitt med alle jeg møter, og jeg tror fullt og helt at dette er med på å gjøre det meste litt bedre. Så da får det heller bare være at denne positiviteten kan irritere litt til tider.

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Maren jeg digger deg og all din positivitet og dine holdninger generelt. Bloggen din er alltid en høydare og noe som får meg i godt humør. Fortsett med å være det herlige positive mennesker du er og ikke la misunnelige/negative folk dra deg ned. God søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg