Våryyyyyr!

2 mars!! Jeg merker meg denne dagen, dagen da jeg ENDELIG kunne ta frem løpeskoene, den lette tynne løpejakken og ta meg årets første joggetur utendørst, uten å fryse, på bar asfalt omringet av herlig fuglekvitter. Det var tydelig at det har vært en lang kjip vinter helt uten fokus på sammenhengende løping over tid. Formen min var langt i fra god, og jeg måtte ha noen små pustepauser, men følelsen av å endelig være i gang igjen, den var virkelig helt magisk. Jeg ble virkelig helt yr i hele kroppen av denne lille joggeturen, og sjeldent har jeg opplevd at en treningsøkt kan gi så enormt med overskudd.  Vel hjemme i stua satt jeg på gøy musikk og tok en seiersdans for at våren endelig er i annmarsj. Velkommen skal den være!! *smile*

Dagens etter-trening-måltid ble en diger skål med eple, pære, og sharonfrukt kuttet i biter, en boks cottage chesse, og en skyr toppet med varme bringebær, nøtter og kanel. Mmmm:) Jeg koste meg med maten, og den nyeste utgaven av Shape up, som hadde dumpet ned i postkassen min. Perfekt timining!

Nå har jeg akkuratt dumpet ned i sofaen hos en god venninne, planen er skravlings, kakebaking og kos! Ja vi burde vært ute i sola, men brownies og sladder fristet mer. Hihi. Blir samvittigheten for å ikke utnytte været, så får vi heller ta oss en liten luftetur. Jeg stresser ikke så med det, jeg tror nemlig at dette magiske vårværet har kommet for å bli. Nå skal pc bort, og lørdagen nytes!

Nyt helgen, solen og menneskene rundt deg!

 

Smiiiiil Maren

11 kommentarer

Siste innlegg