Ukens første treningsøkt

God kveld dere!

Her i stua er det en veldig god kveld. En rolig, avslappet og fin kveld. Jeg ligger langstrak på sofaen, med sessongåpningen av 71grader nord på skjermen, magen full av deilig middag og en go’sliten følelse i kroppen etter en solid treningsøkt på SATS. I dag stod bryst og triceps på planen.

Jeg kjørte følgene øvelser:

  • Bryspress
  • Flies – både i kabel og med hantler
  • Pushups
  • Skråbenk
  • Triceps pushdown
  • Triceps kickback

 

En grei økt, ingen super energisk treningsfest, men jeg gjennomførte alle øvelsene og fikk god kontakt med muskulaturen. Etter trening dro jeg innom butikken og fyllte opp med masse godsaker til den kommende uken. Min handlepose i dag inneholdt:

  • Epler, pærer, sharon, mango
  • Speltlomper
  • Kalkunskinke
  • Ost
  • Cottagecheese, skyr, yogurt
  • valnøtter, mandler
  • Salat, tomat, agurk avokado, mais, løk
  • Tacomix, salsa
  • Pepsi max

 

Nå er kjøleskapet fylt opp og jeg er klar for en ny uke. Det har blitt mye kjappe løsninger i det siste i form av cottage cheese, skyr og knekkebrød. Jeg vil gjerne forsøke å få til litt mer spennende måltider enn dette, så det er målet for uken. Vi får se om det lar seg gjennomføre:) Hyggelig at så mange av dere lot dere inspirere og kommenterte på forrige innlegg med matinspirasjonsbilder fra mitt kosthold. Dette var den sunne siden av mitt kosthold, det er viktig å presisere å at jeg har en annen side også! Det er forskjell på hverdagsmat og helgemat for å si det sånn. Så da smallt jeg sammen en liten kolasj med helgematen også, den ser litt anderledes ut kan du si. hehe

Nå skal jeg få med meg resten av 71grader nord her og lade batteriene før en lang dag på jobb i morgen! Ha en deilig kveld dere.

 

Smiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Du har sikkert svart på det 100 ganger og er lei av å svare men jeg prøver… Har du en egen spisedag eller bruker du hele helgen. Du har så sinnsykt mye god mat og ser så sinnsykt bra ut at man kan ikke unngå å bli inspirert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg