Trøtt fredagstrening!

Det tikker inn med spørsmål fra dere, og det er kjempe gøy. Det er mange fine spørsmål og jeg gleder meg til å sette i gang med svarene til dere. Jeg lar spørrerunden stå åpen et par dager til, så det er bare å kjøre på med spørsmål. Jeg fikk et spørsmål som jeg føler jeg må svare på med en gang, fordi det traff meg bare så veldig! En av dere spurte om jeg var lei av bloggen iom at det har vært litt roligere her den siste uken. Kjære fine dere, jeg er absolutt IKKE lei av bloggen, snarere tvert i mot! Jeg koser meg så med å ta bilder, lese kommentarer, inspirere, motivere og oppdatere dere. Porblemet denne uken har vært tiden! Jeg har jobbet dobbelt både på Miinto og Sats flere dager, og med en pc som synger på siste verset og ikke fungerer uten konstant strømtilførsel. Hvis bloggen på magisk vis hadde oppdatert seg hver gang jeg tenker på bloggen og på dere finere lesere så hadde den blitt oppdatert nesten hver time. For kjære dere, jeg er absolutt ikke lei, og jeg skal sørge for at en så laber uke som denne uken ikke skal forekomme. Takk for at dere sier i fra – jeg velger å tro at det er fordi dere liker hyppige oppdateringer og at dere følger med. Så tusen takk!

I natt har jeg blitt forfulgt av drapsmenn, tyver, kanibaler og det som verre er. Jeg har våknet så og si hver time gjennom natten og vært livredd! Dette resulterte i kun 3 timer søvn, og en grusomt trøtt jente i dag morges. Noe så unødvemdig! En søvnløs natt på grunn av barnslige mareritt. Det er lite en god kopp kaffe ikke kan fikse, og etter fire kopper kruttkaffe kviknet jeg til. Denne fredagen startet jeg hos skjønneste Marianne på Studio Day. Jeg har snakket så lenge om å besøke marianne på jobb, og i dag fikk vi det enedelig til. Jeg var litt skeptisk til hvordan det skulle gå med en treningsøkt etter så lite søvn, men iom at jeg ikke har løpt på mange dager, så føltes beina rimelig fine. Det ble 45 minutter på mølla hvor jeg gikk i motbakke i 30 min, 10 min intervaller og 5 min rolig nedtrapping. En svett og fin start på helgen.

Etter trening kjøpte jeg med meg en deilig lunsj som jeg nå sitter å koser meg med på Miinto. Dagens lunsj ble en stor boks salat, med masse godt. En skyr, et eple og en pakke skinke. Viktig å fylle godt på, og i dag er denne jenta sulten! Nå skal jeg jobbe her noen timer, før PTkunder venter på Sats.

Kvelden skal tilbringes sammen med en god veninne, deilig mat og drikke. Jeg elsker fredager! Spesielt etter en hektisk uke som denne skal det bli fantastisk å nyte en deilig kveld sammen med en av mine beste jenter. Da gjenstår det bare å ønske dere en fantastisk deilig helg mine skjønne, nyt den, det er en hel uke til neste gang!

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Irene: Nei! Salat regner jeg absolutt ikke som karbkilden her. Min karb etter denne økten var en banan i garderoben like etterpå, og et par epler til denne lunsjen. Jeg er ikke der at jeg regne rpå gram osv ift hvor mye man skal ha i seg, men jeg er bevisst på å fylle på godt etter trening. Takk for fint spørsmål 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg