NRK og sushifest

Da var mitt lille “hemmelige oppdrag” for NRK gjennomført. Jeg sitter her med verdens største smil om munnen, det var så utrolig gøy og jeg storkoste meg. Det var en fysisk krevende og utrolig stiling setting, jeg kan nesten ikke vente til å se det ferdige resultatet. At jeg tok steget ut av komforsonen er det virkelig ingen tvil om!! Nå skulle jeg jo avsløre hva dette handlet om, men det fikk jeg beskjed om i går at nok må vente enda litt til. For det som jeg først trodde kun skulle sendes på NRK Sørlandet, skal nå gå på landsdekkende tv og et par mnd senere enn først ventet. Så dere må nok bare smøre dere med litt tålmodighet. Dette er ikke noe som handler om meg, jeg er kun en liten brikke i en større setting. Min rolle i denne settingen er utrolig spennende, og jeg elsket kreativiteten og alle ideene til NRK. Jeg gruet meg litt på forhånd, men nå sitter jeg igjen med en fantastisk følelse, det var jo bare så gøy! Det hjalp også at vi filmet på mitt gamle treningsenter, Spicheren, hvor jeg både har trent og jobbet, jeg følte meg littpå hjemmebane.

Vel hjemme ble det sushi, og reker med familien. Jeg koser meg veldig her hjemme, og planen var egentlig å bli her over helgen. Jeg har mye som venter på meg i Oslo, og har veldig lyst å ha helgen i hovedstaden, så det blir nok til at jeg reiser hjem allerede i kveld eller i morgen tidlig. Først skal jeg nyte denne torsdagen i go’byen min. Jeg starter med en liten treningsøkt, så blir det en liten shoppingrunde i mine favoritt butikker i Kr.sand før en koselig cafetur og litt sosialhygge venter. Jeg håper også å rekke en koselig familiemidag til før jeg setter nesa mot Oslo igjen.


Jeg ønsker dere alle en super herlig tordag, og vil på tampen minne dere om at jeg også er på Instagram. Her oppdateres det svært hyppig gjennom hele dagen med små glimt av både matretter, tips, inpirasjon, treningsøkter osv. Så følg meg gjerne der om du vil, kallenavn på Instagram: Merdvik

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Så gøy 😀 gleder meg til å se deg på NRK. Si i fra så fort du vet når 🙂
      Du er virkelig flink til å sprenge dine egne grenser, det må jeg si! 🙂 Jeg blir ofte stoppet av mine tanker om at “jeg klarer det ikke uansett” eller “hva om det går feil..”. Dette er noe jeg heldigvis har blitt bevisst på, og nå prøver jeg å jobbe med meg selv. Og da er du en stor inspirasjon 🙂

    2. Så spennende Maren 😀 Gleder meg til å se hva du har vært med på 🙂 Nyt solskinnsdagen i kristiansand 😀

    3. Hei Maren! Jeg holder på å utdanne meg til PT og skal snart ha eksamener og slike ting. Men er jo så redd for å gjøre feil på øvelsene når vi skal opp i den praktiske eksamenen, eller forklare noe feil osv, ikke vite hva de spørr om. Leser for harde livet. Har du noen tips? Hva konsentrerte du deg om? Og de fagsamlingene på Aftp er de åpne for alle? ikke bare elever ved skolen?

    4. YV: Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og jeg lar meg desverre begrense av de samme tingene som du nevner her. Frykten for å mislykkes er utrolig sterk og det er derfor ekstra spennende når jeg nå har turt å ta steget ut av komforsonen. Prøv du også, jeg er sikker på at du vil lykkes!! Inet våger, intet vinner! Jeg heier på deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg