Blåmandag!

Mandager for meg fungerer på to ulike måter. Enten er det YES ny uke, nye muligheter, eller så er det null energi og et enormt savn etter helgen. I dag er det den sistnevnte typen mandag! Jeg prøvde meg på en treningøkt, men fant ut etter kort tid at dette er faktisk ikke vits. Så jeg brøt treningen midt i, og tok meg en ekstra lang god dusj i stede. På jobb fikk jeg gjort unna det viktigste før trøttheten virkelig slo til, og en liten timeout på sofaen føltes som det eneste rette. Jeg er rett og slett skikkelig sliten i dag, blid, men sliten!

Jeg har ingen grunn til å klage i det hele tatt! Helgen har vært energisk og fantastisk, fyllt med masse fine opplevelser, koselige stunder, og gode treningsøkter. Jeg har enda mindre grunn til å klage fordi denne mandagen er den siste normale arbeidsdagen for meg denne uken. I kveld setter jeg meg på flyet til Kristiansand, hvor jeg skal gjøre en spennende greie for NRK sørlandet!! Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette når jeg har litt flere detaljer spikret! Det jeg kan si er hvertfall at denne jenta blir å se på skjermen for et par minutes of fame. Hehe. Det er ingen stor greie, men det er litt stas. Det er slike ting jeg vanligvis sier nei til fordi jeg blir litt redd, men denne gangen tenkte at nå må jeg søren meg bryte ut av komforsonen og kjøre på. So here we go!

Denne mandagen føles som sagt latterlig blå, jeg har derfor laget meg en diger super-green-shot i håp om at dagen skal bli litt mer grønn! I min lille greendrink er det AFAalge, healthy greens juice og vann. Jeg tok også chlorella og Cvitamin vedsiden. Dette blir litt i overkant, men denne mandagen trengte det for  å si det sånn! Jeg lagde meg også en frisk og deilig frokost, med vaniljekesam, musli, cottage cheese, bringebær og bjørnebær.

Nå skal jeg jobbe noen timer til, før vasking av leilighet og pakking til Kr.sandturen venter. Jeg gleder meg til å oppdatere dere mer når jeg er på plass på det herlige sørlandet! Jeg håper dere har en strålende mandag, av den typen som oser energi og glede over at det ligger en helt ny og ubrukt uke fyllt med muligheter foran dere!

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Å herreli. Jeg sto opp på feil bein i dag og var rimelig gretten uten motivasjon! Men har heldigvis en treningsavtale på spicheren challange senere, så håper det får opp stemningen 🙂
      Og veldig spennende med NRK!! Gleder meg til å høre hva det er du skal <3

    2. Søt du er der du ligger! Vi kan alle kjenne oss slitne og trøtte iblant, til og med energibomber som deg trenger å hvile litt:) Takk for en inspirerende og herlig blogg. Jeg blir så glad av deg!!:)

    3. Jeg kjenner meg skikkelig godt igjen her. Idag var min mandag ikke helt optimal heller, men vi får bruke dagen for det den er verdt 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    4. Selv om du er sliten og trøtt i dag, skal det ikke stå på humøret ditt. Du virker iallefall positiv selv om du har en blåmandag:D Det liker jeg!

    5. Håper blåmandagen blir til supertirsdag og at du får en fin uke på sørlandet! Så gøy med NRK, gleder meg til å se det 🙂

    6. Kan du lage et innlegg om hvilke kosttilskudd du bruker, og hvorfor du bruker det? kanskje noen tips til kosttilskudd andre som trener mye som ønsker å få en fit kropp børr bruke

    7. Kan du gi et tips på gode og sunne frokoster, for de som ikke liker havregrøt eller cottage cheese???

    8. Fra første stund jeg leste bloggen din, visste jeg at denne ville jeg følge videre. Jeg er ei ung jente på leit etter treningsmotivasjon og tips. Har derfor funnet siden din veldig interessant! Liker den svært godt!
      Men jeg lurer fælt på hva du jobber med, vil du lage et innlegg om jobben din og hva den går ut på? Kanskje litt om hva som må til for og komme dit.
      Setter uansett pris på bloggen din, spennende å lese!

    9. Susann: Omelett, musli med yoplait 0,0% yogurt og oppkuttet frukt eller bær, knekkebrød med proteinrikt pålegg feks skinke, ost, egg, makrell i tomat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg