KONKURRANSE!

Søndagskveld, og du har lyst på noe godt! Helgen har vært fylt med mye snacks og du kunne tenke deg noe som smaker himmelsk men likevel er litt sunnere. Sa har jeg løsningen. Easy living har flere ulike kakemikser med et supert næringsinnhold. Jeg har testet flere av dem og jeg er faktisk imponert over smaken. Jeg lagde dem som muffins istede for kaker. Muffins er mye gøyere, for da kan du dekorere dem med som du vil. Jeg har til og med servert disse til venner og familie, uten å fortelle dem at det er et sunnere alternativ. Alle som har smakt dem til nå synes de er helt nydelige. Jeg har testet den lyse nøytale kakemiksen, sjokolade og krydderkaken. Min favoritt var krydderkaken, jeg elsker den smaken og toppet med glasur av philadelfia light blandet med stevia vailje og litt konditorfarge ble helt fantastisk. En smaksfest i munnen!

NÅ GIR JEG BORT EN AV BÅDE KRYDDERKAKEN, NØYTRAL KAKEMIKS OG SJOKOLADEKAKE!

Alt du trenger å gjøre er å like proteinfabrikken sin facebookside HER og kommentere på dette innlegget at du vil være med i konkurransen. That’s it!

Jeg garanterer dere, dette er en smaksfull og deilig premie som kan redde søndagskosen! Jeg har dobbelt opp av disse godsakene, og det betyr at jeg trekker 2 heldige vinnere, som begge går alle tre smakene. Lykke til!

Smiiil Maren

286 kommentarer

Siste innlegg