Supernature – overskudd i hverdagen!

Denne dagen , som startet så grå og kjip, med sliten form og dårlig humør, ble så utrolig bra!!! Jeg dro ut til Sjølyst for en PTtime med Mathe på Magnat. Jeg var null motivert og gruet meg nesten litt til timen. Når jeg kom ut ble jeg møtt av flere av de nydelige ansatte på Magnat, og SuperMarthe stod klar i resepsjonen. Jeg blir glad bare jeg ser den jenta. Jeg fikk varmet opp på verdens kuleste tredemølle, den der skal jeg love deg at jeg skal leke meg mye på fremover. Det føles som du løper i ulent terreng, da løpebåndet har enormt god demping og føles helt fantastisk å løpe på. Etter en kort oppvarming ble det 50 minutter Marthespesial, som betyr en haug av spenstige core-inspirerete øvelser som jeg aldri har prøvd før. I dag lekte vi oss masse med gummistrikk, og jeg fikk virkelig utfordret både de dype magemusklene og korsryggen. Vi jobber masse med stabilitet og styrke indremusklatur. Jeg elsker denne formen for trening, jeg lærer enormt mye og jeg kjenner at kroppen min har så godt av det! jeg føler meg sterk og vital på en hel ny måte. Vi har enda ikke rørt en eneste vektskive sammen, og det føles helt riktig.

Jeg avsluttet med en liten gåtur på min nye favorittmølle. Jeg fikk på meg en vektvest som gjorde meg ca 10kg tyngre, og jeg skal love dere at jeg kjente det der jeg trasket avgårde i kraftig motbakke. Fy søren så mye tynge det blir med noen kg ekstra på kroppen. Svetten silte og jeg måtte jobbe som bare det selv om jeg gikk i relativt rolig tempo. Vektvest har jeg ikke brukt i trening tidligere, men nå skal den absolutt få være med på flere av mine kondisjonsøkter. En stilig utfordring i treningen 🙂


På vei hjem fra Magnat dro jeg innom Suprnature! Jeg har ikke kost meg med kålchips på over 2 uker, og nå klarte jeg ikke stå i mot lenger. Jeg ELSKER kålchips, og koser meg så enormt med en slik boks. I dag ble det flere bokser på meg. Den første forsvant allerede på vei hjem, og den andre er snart tom nå. hihi Ja jeg er en kåloman. Jeg fikk også kjøpt påfyll av healthy greens. Denne er i flytende form, og er helt supert å mikse med AFA-algen som jeg tar hver morgen. Jeg tar 1 ts afa-alge, en shot healthy greens og litt vann. Et skikkeilig energiboost på morgenen og en super måte å kicke dagen i gang!

Dersom du bor i Oslo bør du tar turen innom Supernaturebutikken, selv er jeg innom et par ganger hver uke, og er snart på fornavn med alle de ansatte. Hehe. Butikken og nettbutikken er full av godsaker og det er lett å bli litt forvirret, jeg har derfor tatt bilde av noen av mine favoritter:



Nå skal jeg kose meg med Taco, før jeg skal krype opp i sofaen med siste boksen med kålchips og Gossips Girl på Netflix. En perfekt tirsdagskveld:) Hva gjør du når du skal kose deg litt på en kjedelig hverdag?

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Gøy m vest – jeg har litt ekstra kilo og skal prøve å tenke på hvor tungt det faktisk er neste gang jeg litt sånn umotivert putter sjokolade i munnen av gammel vane.

    2. Når jeg skal kose meg en kjedelig hverdag så kryper jeg opp i godstolen foran peisen med en stor kopp the :-)))

    3. Bra at du hadde dette innlegget for jeg blir litt forvirret av alle valg og muligheter når man ikke kjenner produktene 🙂 Men jeg skal innom å teste disse kålchipsene som dere skryter av 🙂
      Det er så digg for oss som skal trene andre å ha en pt selv og blir pushet, det trenger vi 🙂
      Ha en strålende dag! 🙂

    4. Hei super blogger.. Jeg må bare være ærlig å si at jeg ikke like ofte følger bloggen din fordi jeg ikke liker når bloggere blir besatt av trening hver dag og perfekt kosthold da man føler seg stresset av å ta flere fridager en uke.. men skjønner at bloggene deres blir en booster for å bli avhengig av å være perfekt. Bare smart og til tider tenke over hvordan dere ville gjort alt uten lesere som følger med og gir ros og beundring. Fin kropp er bare en fin kropp i kista.. Men jeg hadde egentlig et ganske seriøst spørsmål til deg siden jeg synes du er en avslappet matjente ibunn og som nå har hatt en del kurs på kosthold.. det raser rundt periodisk faste og det å spise små store måltider for å ikke utfordre inulin som stopper fettforbrenning. Silje mariela skriver ofte dette og mange følger henne slavisk. Jeg har prøvd pf en stund og merket på meg selv som jeg ser mange endrer seg til; å tenke mer på mat og føler stress ved å bli sulten for “tidlig” på dagen . Føler også mer oppblåsthet og ujevnt humør. Jeg er fornøyd med kroppen min og spør ikke som en på dietsøken men prøver å finne et balansert kosthold som gjør meg avslappet, klar for dans fem ganger i uka og med bedre fordøyelse, men ser jo hva som foregår rundt oss og lurer derfor også på desperate diettstreveres bekostning. Har du noen meninger på dette styret siden du spiser etter den gode gamle ofte og når man føler for det eller trenger det for prestering? Og det at mange bloggere sier korn gir mindre markerte muskler :p

    5. Kunne du skrevet et innlegg om disse algene og superfood-produktene som du bruker? Lurer litt på hvorfor du tar det, hva de er godt for og hvordan de virker?
      Ha en flott dag, fine du! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg