Tirsdag!

Nå begynner jeg å bli lei av denne formen min, jeg er ikke ordentlig syk, men jeg er heller ikke frisk. På den måten blir man hanglende rundt med lite energi og halveisinnsats på alle fronter. Jeg skulle nesten ønske at jeg heller kunne bli ordentlgi syk, og ligge rett ut i et par dager også bli helt frisk igjen. Dette er rett og slett utrlig kjipt! – OK, nok klaging fra denne kanten. Jeg får fortsette å dytte på med c-vitaminer så løser det seg nok.  Jeg forsøkte meg på en liten treningsøkt i går, planen var å svette bort den kjipe formen. Jeg vet ikke helt om det fungerte, men det føltes hvertfall godt å bevege litt på skrotten.

I dag står litt diverse ting på planen, blandt annet en treningsøkt med Marthe på MAGNAT. Jeg grugleder meg litt, øktene med marthe er alltid intense og gode, men nå som formen ikke spiller helt på lag så får vi se hvir mye krutt det er i denne kroppen. Jeg har allerede vært en liten tur ute av døren for å hente en diger pakke på posten. Den var så diger at jeg ikke klarte å være den, og måtte dele den opp i bæreposer for å klare å få den med meg hjem. Jeg skal selvfølgelig dele inneholdet med dere når jeg bare får pakket ut alt, og organisert litt her. Pakken var så diger, at jeg tenkte det kunne være hyggelig å dele litt med dere flotte lesere. Dere skal ikke se bort i fra at det lurer en liten give-away og konkurranse like rundt hjørnet.

Nå skal jeg kose meg en en kaffe og litt mails før turen går ut til Magnat. Er det bare meg, eller blir kaffe enda litt bedre i en søt rosa kopp? *smile. Ha en super tirsdag, mer fra denne kanten senere.

Smiiiil Maren

5 kommentarer

Siste innlegg