Vips var det helg!

For en deilig uke dette har vært, to dager på jobb og vips var det helg igjen. Det kan jeg like. I dag er jeg på jobb på Miinto, fy så godt det var å komme tilbake hit og treffe igjen alle mine nydelige kolleger. Jeg har virkelig virkelig savnet miinto, og den deilig stemningen det er der. Vi ler og tuller oss gjennom arbeidsdagen, samtidig som vi alltid får alt gjort. Det er så god stemning i studio, og jeg er så takknemlig for denne jobben. Nå jhar vi akkurat fullført dagens shoot, og jeg sitter her å koser meg med lunsjen. Dagens matpakke er ikke veldig spennende, men sånn går det når man er dårlig planlegger. Dagens lunsj er en skyr, 7 knekkebrød med ost&skinke, et eple og en pære. Ikke veldig spenstig, men det funker.

 Formen er ikke helt hundre, jeg snufser, fryser og hodet føles som et kan eksplodere hvert minutt. Jeg angrer litt på at jeg tok meg en treningøkt i dag morges. Jeg hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle si at jeg angrer på en treningsøkt, men hvis dette nå utløser en forkjølelse så angrer jeg faktisk! Dagens økt ble 20 minutter elipse og 20 minutter rolig jogg på mølla. Jeg var smart nok til å ikke presse kroppen så hardt så jeg håper at det ikke forverret formen min. *fingers crossed*. Jeg var hvertfall svett, fæl og veldig fornøyd etter økten. Jeg gjør ellers alt jeg kan for å ikke bli syk. Ullsokkene er på hele tiden, og jeg drikker greenjuice og knasker superfood til den store gullmedalje. Jeg nekter å bli syk!!

Nå skal jeg straks gå fra jobb for å møte en god venninne jeg ikke har sett på evigheter, senere venter sushi og fredagskos med en annen god venninne. Etter flere kvelder på rad alene hjemme på sofaen med tv og fifty shades så kjenner jeg at det skal bli magisk å være litt sosial igjen. Det er farlig å starte på fengende nye bøker, eller starte på en ny tvserie – jeg har gjort begge deler og det resulterer i et ikke eksisterende sosialtliv. hehe. Denne helgen skal jeg derfor ta igjen litt sosialhygge med både sushikveld, innflytningsfest, og turgåing.

Hva er dine helgeplaner?

 

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂 Nå kommer jaggu meg nysgjerrigheten min frem her. Men har du mest fokus på cardio om dagen? Syns du har trent mye mer cardio en vanlig (ikke noe negativt altså, bare lurte på om du var i gang med å få ned fettprosenten)? 🙂
      Og en annen ting. Du er ikke FÆL selv etter en god og svett økt 😀
      Ønsker deg en fin helg!

    2. Du er jammen flott og inspirerende Maren! Er innom bloggen fet par ganger til dagen for jeg venter på et nytt og spennende innlegg 🙂 satt nettopp å sågjennom eldre innlegg for litt inspirasjon i matveien (ikke barebare når man lever på studentbudsjett..) og så innlegget du skrev om hvordan du hadde endret deg på 3 år. Da ble jeg bare enda mer inspirert til å finne min egen vei i alt dette treningsmylderet som finnes. Gleder meg til neste uke når trening begynner for fult igjen!! Dette er noe jeg ikke har gledet meg til på 4 år etter en omgang med kyssesyken. Du inspirerer virkelig og gleder meg til 2013 med masse gode innlegg fra deg og mye god trening 🙂 du er rett og slett amazing! 😉
      OG du ser så bra ut!!

    3. linawickman: Takk vennen;) Føler meg i super form nå. Spist masse frukt, smoothie og slike vitamin-antioksidant bomber i dag, så satser på at dette går så bra så 🙂 Håper du får en fantastisk helg<3 god klem til deg

    4. Christina: For en fantastisk kommentar, tusen takk skjønne du! Lykke til med treningen i 2013, jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre det så bra:)

      motivasjonsklem fra maren

    5. Thea: Tar det ikke negativt, bare hyggelig at du spør når det er noe du lurer på:) Nei jeg trener ikke mot lavere fettprosent, jeg gjør rett og slett bare det jeg har lyst til akkurat den dagen. I det siste har jeg, av ulike grunner, hatt behov for å koble av litt og la tankene flyte, da synes jeg det er godt å ta meg en gåtur eller joggetur utendørs 🙂 Jeg følger ingen konkret plan for tiden, men trener på lys og overskudd – med stor variasjon 🙂

      Ønsker deg også en finfin helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg