Morgenstund og tur i snøen!

Plutselig var snøen og vinteren tilbake i Oslo. Jeg våknet opp til et nydelig hvit lag på bakken, og små snøfnugg i luften. Jeg lagde meg en kopp kaffe, og krøp opp i sofaen med fifty shades, God morgen Norge. En rolig time på morgenen er så deilig.

Når jeg tittet ut av vinduet igjen lå snøen fremdeles hvit og fin til tross for at gradestokken nå viste null grader. I frykt for at det kom til å gå over i regn og slapse før jeg rakk å utnytte det friske været pakket jeg på meg superundertøy og la ut på en liten joggetur. Det ble en frisk og fin 40 minutters tur.

Nå kom akkurat søte Lina på lunsjbesøk. Vi skal straks komme oss ut døren og titte litt rundt i sentrum. Jeg gleder meg så til å innom Supernature igjen, det er lenge siden sist og jeg kjenner at jeg trenger litt påfyll av superenergi både fra produktene og jentene som jobber der.

Januarutgaven av shapeup lå også i postkassen min når jeg kom hjem fra tur. Jeg har bare tittet raskt på innholdsfortegnelsen, men det ser virkelig ut som det er mye spennende i denne utgaven. Spesielt liker jeg at de skriver om vitaminboost med smoothies og juicer og clean-eating med paleo. Spennende saker:)

Nå må vi komme oss avgårde her, mer fra denne kanten senere!

Maren

10 kommentarer
    1. fast leser! fordi! jeg! eeelsker! bloggen! din! blir så motivert til å trene 🙂
      lurte på 2 ting som jeg håper du vil besvare 😉
      syns det er veldig kjedelig å trene alene, har du noen tips til hvordan det kan bli morsommere hvis du skjønner?
      Hvor lager du collagene dine som over her?
      Ha en fin dag! 🙂

    2. Oda Ulrikke: 1. finn en venn du kan trene sammen med, last ned motiverende og herlig musikk og spill den ekstra høyt på trening. God musikk hjelper alltid :):) Tenk på deg herlige følelsen du få etterpå, og la deg motivere av den!

      2. Jeg bruker en app som heter Instaframe

      Ha en herlig dag du også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg