Nyttårsfeiring!

Min første nyttårsfeiring i Oslo er over, og jeg sitter igjen med verdens største smil om munnen! For en magisk feiring det var i går. Fantastiske venner samlet til feiring,et tapasbord som ingen ende ville ta, fylt med alt du kan ønske deg av deilige retter, bobler i glasset og sprudlende stemning! Jeg koste meg så i går, det var en sånn kveld man ikke glemmer med det første. Takk til verdens beste vertinner, og takk til verdens fineste venner. Inngangen til 2013 kunne ikke blitt bedre.





Jeg deler ikke mye privat her på bloggen, men som flere av dere har forstått gikk jeg gjennom et samlivsbrudd i vår. Jul, nyttår og høytider blir da litt anderledes når man er vant til å være to, og plutselig er alene. I går klokken tre minutter på tolv, stod jeg helt alene ute på gata i Oslo. Jeg fikk en vond følelse i magen, tenk om jeg skulle stå her helt alene i det vi går inn i et nytt år. Så kommer fineste Anette min løpende, og akkuratt i det klokken slo tolv kastet vi oss om halsen på hverandre. Jeg tolker det som at 2013 skal bli et år i vennskapetstegn. Jeg skal bli flinkere til å pleie gode vennskap, og ta vare på alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. *smile*

Hva er ditt mål for 2013?

Nå sitter jeg her i sofaen og koser meg med frokost og årskavalkade på tv. Solen stråler over Oslo, og første dagen i det nye året kunne vel ikke startet på en bedre måte. Kos dere denne første dagen i det nye året, og gjør akkurat det du har lyst til.

Stooort smil fra Maren

20 kommentarer

Siste innlegg