Ferien er over, Oslo neste!

Da var ferien over for denne gang, og jeg gjør meg klar for å reise tilbake til Oslo. Jeg er så glad for at jeg tok en spontantur til fjellet, og fikk oppleve ordentlig winter wonderland. Jeg fikk en deilig skitur, spillkveld med familien, sosial hygge med venner og late timer på sofaen med en god bok. Flere av dere har tipset meg om Fifty shades of grey. Vel jeg startet for to dager siden, og vil egentlig ikke gjøre noe annet enn å lese. Hjelpes for en fengende bok! Det ble en kort hyttetur, men som sagt så inneholdt den alt jeg trengte for å gjøre denne juleferien komplett.


Julen er over, og skal jeg være helt ærlig så er det litt deilig. Nå er jeg klar for et nytt år, med masse nye muligheter. Jeg har skrevet en liten liste med nyttårsforsett, det er ikke mange, men de er viktige for meg. De er private og jeg ønsker ikke å dele dem, hvertfall ikke enda. Det går på ting jeg kan bli flinkere på og som jeg ser selv at jeg må jobbe med. Har du satt deg noen forsetter for det nye året? Noen du ønsker å dele? Jeg har en god følelse for 2013. Selve nyttårsaften skal feires i hovedstaden med gode venner. Jeg drar tilbake til Oslo i morgen ettermiddag, og jeg gleder meg vilt til å komme tilbake i gamle rutiner, treffe oslojentene mine, komme tilbake på jobb, starte opp med PTkundene mine igjen. Jeg gleder meg til hverdagen rett og slett.

Treningen har det blitt svært dårlig med denne julen, men det er helt ok. Jeg har hatt et par løpeturer utendørs, ellers har det ikke blitt noe særlig. Jeg har vel hatt to styrkeøkter på nesten tre uker, og vet dere hva, det er helt i orden. Verden går ikke under selv om du tar en liten pause fra treningen. Livet består av veldig mye mer enn trening og sunt kosthold. Det er viktig å minne seg selv på. I 2013 vil jeg ta bloggen et steg videre, bli enda flinkere på å dele spennende oppskrifter med dere, dele treningsøkter, inspirere dere med friske bilder og ikke minst filmer! Jeg gleder meg til et nytt og spennende år sammen med dere fine lesere.

Nå skal jeg nyte siste kvelden hjemme i kristiansand før turen går tilbake til Oslo i morgen.

Håper dere får en deilig lørdagskveld 🙂

Smiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Mitt nyttårsforesett er “å trene litt mindre i rykk og napp – trene ikke så mye, men trene jevnt 1 time x 2-3 pr uke

    2. Know the feeling! Fifty shades bøkene er virkelig lett å bli hektet på!
      Utrolig bra skrevet og lett å leve seg inn i. Er litt som med treningen – at man forsvinner inn i sin egen verden en stund:) Kos deg videre og god tur tilbake til Oslo!:)

    3. Herlige bilder, jeg var selv ute på en skitur tidligere i dag, og det var SÅ deilig:) Hadde med både kaffe og kokos bar og det smakte EKSTRA godt ute i frisk luft <3
      Jeg gleder meg og gruer meg til julen er over, men når man kommer inn i vante rutiner igjen så går det nok fint!
      Har ikke fått satt meg noen spesifike nyttårsforsetter enda, men har noen i bakhodet:)
      Håper du har hatt en flott dag, og at du koser deg resten av kvelden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg