GOD JUL!

Endelig er dagen her, og jeg vil tro at det er mange som har gledet seg til denne dagen. Det er rart med det, men man blir liksom litt barnslig igjen når julaften kommer. Hvertfall kjenner jeg på den barnslige gleden og spenningen omkring jul Det er noe spesiellt med den følelsen man får når man våkner julemorgen, følelsen av glede, forventninger og lykke. Her i huset har vi fyr på peisen, tusler rundt i pysjamas og koseklær, spiser julekaker og koser oss. Når jeg våknet i dag morges ble jeg møtt av en deilig kopp rykende fersk kaffe og en nydelig julegave. Verdens skjønneste mamma hadde vært ute på handletur og fikset en liten morgengave. Det var ingen liten gave heller. Pakken innehold nemlig en nydelig genser som jeg har sett på flere ganger og virkelig ønsket meg. Tusen takk <3

Nå skal vi bare kose oss, lage mat og gjøre det hyggelig frem til gjestene kommer i ettermiddag. Klokken er snart halv tre og jeg sitter fremdeles i pysjamasen i sofaen. Hihi. Det er sånn det skal være på julaften, kos og hygge hele dagen. Gjestene kommer kl 17, så før den tid må jeg nok prøve å komme meg i dusjen og på med finstasen. Åååå som jeg gleder meg til denne kvelden!



Jeg vil ønske alle dere nydelige lesere en fantastisk fin jul. Jeg håper dere alle får en magisk kveld, og koser dere med deres nære og kjære. Nyt denne kvelden , og ta vare på øyeblikkene. Tenk på hvor uendelig heldig du er som har en familie og noen å være sammen med på julaften. Ta vare på hverandre. Jeg vil også benytte anledningen til å si tusen takk for at dere er innom her på bloggen, uten dere er denne bloggen ingenting verd. Takk for alle tilbakemeldinger, kommentarer og mails. Jeg er uendelig heldig som har så mange fine lesere, som gir av seg selv og som gjør det inspirerende og givende å drive denne bloggen videre. Tusen tusen takk til hver og en av dere.

Stoooort juleklem fra Maren

7 kommentarer
    1. Good jul Maren min <3! Og igjen: for noen bilder!!!;D elsker det!
      P.s er det store svarte på veggen en tv?? Såfall holy macaroni!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg