Winter wonderland

Plutselig ble jeg 5 år igjen, og lykken over all snøen som har fallt i natt er stor! Alle klager over kaoset, jeg elsker det!! Nå skal jeg spise en god frokost med familien før jeg skal ut å herje i snøen. Snømann skal bygges og engler skal lages. Barnslig glede! Det blir også tid til en bytur med juleshopping, kakao og koselig lunsj. Det gjelder jo bare å kle godt på seg. Jeg synes det er ekstra koselig når det er mye vær, og man er godt pakket inn i ull fra topp til tå, diger dunjakke, lue og votter. Med en stor varm kopp kakao mellom hendene går alt bra. Jeg gleder meg 🙂

I dag skal det også bakes, og jeg har en hel liste med oppskrifter jeg vil teste ut. Jeg må nok velge ut noen favoritter. Alle som blir vellykket deles selvfølgelig med dere. Knekkebrød, brød. rundstykker, pepperkaker, marsipan og mandelkjeks skal hvertfall lages. Det blir nok en treningsfrihelg på meg, men fra uken av håper jeg å få til noen gode økter som jeg kan dele med dere.

Nå føler jeg snøen roper på meg. hehe. Oppskrifter og mer fra denne kanten senere.

Ha en super lørdag!

Smiiil Maren

12 kommentarer
    1. Ja, koselig med snø! Er utroooolig lite snø her i Finnmark (som vanlig)… Håper det kommer mer etter hvert, altså…. Glad jeg skal sørover til snøen i juleferien 😀

    2. Grunnen til at du elsker kaoset er at det ikke ER kaos i Oslo i forhold til her. Vi har over 1m snø, storm, stengte veger over alt, null kollektivt, ingen som våger seg ut, stengte butikker, skole osv og null sjangs om å komme seg noe sted. Jobber 2 km gangavstand, men er usikker på om jeg kommer meg ned i tide eller om de som åpner i det hele tatt har fått gjort det.

    3. Elsker snø! Så koselig at du er tilbake med familien din nå 🙂 Kan du prøve å lage så mange som mulig av bakstene dine glutenfrie? Selv har jeg cøliaki og lar meg virkelig inspirere av alle de fantastiske oppskriftene dine 😀 Kos deg ute i snøen 😀

    4. Hihi, jeg er også glad i snøen! Ble superglad da jeg våknet til flere cm hvit bakke idag! 🙂
      Du må kose deg masse i dag! 🙂

    5. Even Barbie Wants To Be Me <3 - Ta chans att synas på en av Södermanlands största bloggar! Delta i länktävlingen som sker dagligen, genom att kommentera inlägget "Bli Dagens Blogg".

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg