Lave skuldre og julestemning

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem til huset vårt var å ta en lang varm dusj. I håp om at det varme deilige vannet  skulle skylle bort alt stress, og myke opp stive skuldre og nakke. Det funket virkelig! Shampo, balsam, og hårkur var neste steg, så rense huden, og på med fuktighetsmaske. Etter velvære og pleie ventet sushi med familien. Min favorittmat, med mine favoritt personer. Det kan nesten ikke bli bedre. Nå ligger jeg som en liten ball i sofaen, i joggedressen, og med ullsokker på. Avslappet og med en deilig følelse i hele kroppen.


Jeg var redd julestemningen ikke ville komme for fullt i år, vel det var en unødvedig bekymring. Hjemme her er det nemlig pyntet til jul, og det er umulig å ikke få julestemning her nå. Dempet belysning, julestjerne, kakebokser fylt med julekaker, levende lys, juletre, krans på døren og fyr i peisn. Sukk, jeg kommer aldri tilbake til Oslo! hehe. Det var fantastisk å kjøre gjennom sentrum tidligere, hele handlegaten var pyntet med lys, og her snakker vi ikke litt lys, nei det strålte virkelig nedover hele gaten og på torvet stod et digert tre dekket i lys. Så vakkert! I morgen venter juleshopping og julelusj med nære og kjære. Jeg skal love dere at ikke alle innleggene frem mot jul blir så julete og “kosete” som dette, men jeg måtte bare dele denne unike og gode følelsen av å komme hjem.


Denne fredagen skal jeg bare ligge rett ut, spise pepperkaker, se tv og kjenne på denne magiske førjulstiden<3 Nyt helgen kjære lesere, og tusen takk for alle nydelige kommentarer dere legger igjen her på bloggen for tiden, jeg blir så uendelig glad:) Håper julestemningen kommer snikende hos dere alle sammen, og at dere koser dere i førjulstiden.

Smiiil fra Maren

9 kommentarer
    1. Jeg elsker dette innlegget :D<3 akk, for en deilig stemning du formidler!!
      Å forresten, JO, gjett om du skal tilbake til Oslo (a) men jeg er helt enig at kr.sand har mye finere julepynt, belyste gater og julestemning:)!
      Kos deg søte:) <3

    2. Det hørtes helt herlig ut! Etter gjennomført PT eksamen i morgen skal jeg definitivt senke skuldrene og ta litt hjemmespa jeg også 🙂

    3. Så koselig, nå fikk jeg julestemning!! Din positivitet og energi er så smittende! Kos deg masse Maren, det fortjener du 🙂 Neste fredag har jeg også juleferie, gleder meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg