Tom for superkrefter!

Jeg har sust rundt som en duracellkanin. Jobbet doble vakter, trent gode økter, vasket leilighet, vært sosial og jobbet enda litt mer. Jeg har kjørt et høyt tempo og fortrengt alle tegn på at kroppen var litt sliten. Sår hals har blitt ignorert, hodepine har ibux tatt seg av og trøtthet har kaffe fikset. I dag sa kroppen stopp da feberen meldte sin ankomst! Så nå ligger jeg her da, rett ut på sofaen som et slakt. Jeg brukte de siste kreftene jeg hadde igjen på å lage meg en deilig tacomiddag. I dag skal kroppen få alt den har lyst på, og da ble det taco, sjokolade og dadler. Mmm:)

På vei hjem fra jobb kjøpte jeg med meg nye friske blomster. Hvis jeg først skal ligge her pjusk på sofaen så er det hyggelig å ha noe fint å se på. *smile*

Nå skal jeg sette på en koselig film, og krype godt under pleddet. Ingen trening eller andre aktiviteter på denne jenta i dag. Nå er det på tide å lytte til kroppen og samle krefter.

Hvordan er det med dere kjære lesere? Klarer dere å holde vinterforkjølelsen unna?

Smiiiil Maren

22 kommentarer
    1. Stakkars:/ d e viktig å lytta til kroppen sine signal, men ikkje alltid lika enkelt å gjere d 🙂 masse ho bedring til deg 🙂

    2. God bedring 😀 Håper du snart er på beina igjen 😀
      Forkjølelsen er ennå ikke kommet, og krysser fingrene for at den ikke kommer 😀
      Nyt kvelden ! <3

    3. Bra du lytter til kroppen søta 🙂 Nyt en kveld med god mat og film.
      Jeg har hatt omgangssyken i 2 dager nå, så klarte ikke å holde meg frisk denne måneden heller. Men nå begynner kroppen heldigvis å samarbeide 🙂
      God bedring vakre <3

    4. God bedring Maren! 🙂 Jeg har desverre ikke klart å holde meg unna forkjølelsen som kom med et brak i dag, jeg har PT-time på sats kl syv så håper jeg klarer å gi litt, satte menge personlige rekorder forrige uke men i dag må jeg nok si meg fornøyd hvis jeg klarer å fullføre og krysse fingrene for at det ikke lokker frem feber…

    5. Drikk Sambuccol – jeg gjordet det når forkjølelsen meldte sin ankomst, og sikker på den fordrev hele driten 🙂 hehe..anbefales. God bedring

    6. Var utrolig dårlig i forrige uke, men nå begynner jeg endelig å bli ordentlig frisk igjen. Hadde ikke matlyst hele forrige uke. Deilig å kunne trene litt igjen. Du får ha en flott onsdag når den kommer!

    7. Jeg har også stressa litt rundt i det siste, duracellkanin-style her og. Ligger nå utslått på sofaen med halsbetennelse og høy feber. Her blir jeg nok liggende ut uka :/ God film er min plan for dagen også. Mulig jeg gjør som deg og slår til med litt sjokolade i tillegg (litt trøstespising er lov når man er sjuk). Sjokolade som smelter på tunga og suppe er forsåvidt eneste jeg egentlig greier å spise, haha x) Uansett: god bedring, håper du blir fort bra og at det ikke er noe mer enn en forkjølelse! 😉

    8. Det gjør du rett i, håper dagen her har mye godt å bringe med seg og at superkreftene er på god vei tilbake etter en natt godt med søvn 🙂 Jeg har det bare bra , det durer og går i det vandte hos meg også 😛

    9. Hvor og hvilke dadler kjøper du? har lett og lett, men finner bare med sirup på. Er det disse du kjøper?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg